Scanners, Ontvangers en Zendapparatuur > Scanners en Ontvangers

Nieuwe versie AOR Dv10

<< < (6/6)

Metal:
ik heb de nieuwe van DV10 vandeweek ook binnen gekregen en hij werkt perfect bij mij. Maar alleen vanavond stond ik bij een schoorsteenbrand bij mij in de buurt en ik had DMO brandweerkanalen ingezet en alle frequenties T-DM gedaan, maar dan heb ik geen spraak gehoord, alleen modulatie en verder spraak gehoord. Doe ik iets verkeerd ofzo

louis52:
Beste Metal, misschien moet je hem op T-TC zetten ?? Hoop binnenkort ook een DV10 te kopen. Heb zelf al een DV1 tot volle tevredenheid, Succes met de hobby.
Groetje`s.

gjbzmr:
Nee, DMO moet echt in de mode T-DM. Alleen weet ik niet of het werk deze kanalen te scannen, gelet op hoe Tetra DMO werkt. Volgens mij moet je de data vanaf moment één ontvangen, en niet tussentijds oppikken, omdat de scanner er dan geen chocolade van kan maken.

Tetra portofoons hebben, voorzover ik weer, ook geen scanfunctie in DMO.

Metal:

--- Citaat van: gjbzmr op  7 april 2023, 08:53:49 ---Nee, DMO moet echt in de mode T-DM. Alleen weet ik niet of het werk deze kanalen te scannen, gelet op hoe Tetra DMO werkt. Volgens mij moet je de data vanaf moment één ontvangen, en niet tussentijds oppikken, omdat de scanner er dan geen chocolade van kan maken.

Tetra portofoons hebben, voorzover ik weer, ook geen scanfunctie in DMO.
--- Einde van citaat ---

Ik heb alle kanalen op T-DM staan, maar ik hoor alleen een tikkende geluid en geen spraak terwijl ik heel dichtbij stond

Erik:

--- Citaat van: Metal op  7 april 2023, 16:49:02 ---
--- Citaat van: gjbzmr op  7 april 2023, 08:53:49 ---Nee, DMO moet echt in de mode T-DM. Alleen weet ik niet of het werk deze kanalen te scannen, gelet op hoe Tetra DMO werkt. Volgens mij moet je de data vanaf moment één ontvangen, en niet tussentijds oppikken, omdat de scanner er dan geen chocolade van kan maken.

Tetra portofoons hebben, voorzover ik weer, ook geen scanfunctie in DMO.
--- Einde van citaat ---

Ik heb alle kanalen op T-DM staan, maar ik hoor alleen een tikkende geluid en geen spraak terwijl ik heel dichtbij stond
--- Einde van citaat ---

Ik heb de kanalen op T-DM staan en werkt prima.
Wel is het bij Tetra handig om de SQL op 1 of 2 te zetten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie