Frequenties > HF

Online HF- Kiwi SDR.

(1/2) > >>

Airman:
Aan de Amerikaanse kant :

http://sdr.hfunderpants.com:8073/?f=11710amn

sensa06:
grappig

Airman:
Ja , de sdr heeft een sterkte ontvangst maar helaas geen Squelsh zover ik kan zien , dus je kunt hem niet op de Hf luchtvaarbanden zetten zonder ruis , wat wel weer kan met de Twente SDR , dat is wel jammer  maar wel veel radio en ook andere modes.

Faramir:

--- Citaat van: Airman op 26 oktober 2020, 12:27:38 ---...dus je kunt hem niet op de Hf luchtvaarbanden zetten zonder ruis...
--- Einde van citaat ---

Houd je dan de band in de gaten, of een (1) frequentie? Zou mooi zijn als je de band kunt kiezen (voor bv Shanwick Oceanic).

Airman:
Je kunt maar een frequentie tegelijk monitoren op de ontvanger , wat ik doe op de Twente Sdr is een tweede ontvanger opstarten , bij mij staat de url op mijn desktop, als je hem aanklikt zet hij hem erbij  in chrome  en heb je er twee , ik heb er wel eens 8 stuks tegelijk laten lopen , dus het hele frequentie spectrum van hoog naar laag , dan kun je tegelijker tijd luisteren naar day -time en night-time  gebieden of schemering periodes en kun je ze in de squelsh zetten, soms slaan er meerdere kanalen aan , maar dat valt meestal wel uit elkaar te houden -Succes.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie