P2000 / C2000 > Afkortingen P2000

4-lettercode N-O Gelderland

<< < (2/3) > >>

Dijkie69:
Ik haal de plaatsnamen van de internetsite:
http://home.wxs.nl/~pagklein/gemeente.html en dan moet je het nog uitzoeken, daar staan ook namen van gebieden tussen.

Groeten Theo

woody_duiven:

--- Citaat van: "Dijkie69" ---Ik haal de plaatsnamen van de internetsite:
http://home.wxs.nl/~pagklein/gemeente.html en dan moet je het nog uitzoeken, daar staan ook namen van gebieden tussen.

Groeten Theo
--- Einde van citaat ---

Dat jij er veel 'werk' voor over hebt om op voorhand al een lijst samen te stellen, betekend niet dat iedereen dit doet  :shock: Ik kan uit mijn hoofd een lijstje opstellen met plaatsen of gehuchten in Gelderland-Midden, maar daar heb je weinig aan. Op het moment dat er afkortingen voorbij komen op P2000 wordt het pas relevant, ik neem niet aan dat ze
bijvoorbeeld Meulunteren in de lijst zullen opnemen. Landelijk ziet het er naar uit dat ze per gemeente alarmeren, niet per plaats. Dit is volgens mij ook wat Peter bedoelde, hoop dat het je nu duidleijk is  :wink:

Mr.T:
NOG zal inderdaad de 4 letter afkortingen gebruiken, muv plaatsen die maar 3 letters hebben zoals Epe. In principe worden worden de eerste 4 letters van de plaatsnaam gebruikt. Bij plaatsen die gelijkend beginnen zijn andere combi's mogelijk.

M.vr.grt, T

woody_duiven:
Dit zal wel overal gebruikt worden, Ede zal ook niet zo moeilijk zijn. Maar als ze landelijk een verschil in afkortingen willen aanmaken zal er hier en daar wat moeten worden bekeken, neem Bennekom en Bennebroek bijvoorbeeld. Maar afwachten tot er daadwerkelijk afkortingen voorbij komen en dan aan de hand van de RIC de plaats erbij zoeken.

Error:

--- Citaat ---Maar afwachten tot er daadwerkelijk afkortingen voorbij komen en dan aan de hand van de RIC de plaats erbij zoeken.
--- Einde van citaat ---

Maar het verzamelen van de afkortingen heeft denk ik nog een voordeel en is niet alleen makkelijk om RIC's te achterhalen, want volgens mij komt er ooit nog wel eens een versie van (P)eter's (D)igitale (W)onder waarbij je ...
1523033 A1 BROUWERSTRAAT 134 RBG Ambulance 133 Noordwijk (ZH)
doormiddel van capcode's (eventueel met wildcards), tekststringS zoeken en label variabelen kan omzetten in
1523033 A1 BROUWERSTRAAT 134 RBG Ambulance 133 Noordwijk (ZH) spoedinzet Rijnsburg (ZH)  :lol:

mvg,
Error

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie