P2000 / C2000 > C2000

migratie spraaknetwerk c2000

<< < (21/21)

Hans013:
Kan ze wel een heel goed netwerk aanbieden met hytera pnc380's denk alleen dat ze allergisch reageren op die naam...

rik:
Heb ik vorige week ook niet iets gelezen over Almere? Waar ze testen hadden gedaan met 4G. Waren daar zo onder de indruk dat ze over gingen. Toen eenmaal over werkte de dekking niet goed en weer terug naar af.

Hans013:
Klopt, die testen met priocom. En hun prioriteit simkaarten.

Een afbeelding zegt soms meer dan 1000 woorden, allebei T-Mobile....

rik:
Heb wel eens met die dingen van icom gewerkt.  Heel vaak geen dekking en de meeste weten niet hoe ze ermee om moeten gaan. Hoorde er laatst eentje praten in zo een ding die bleef piepen en gewoon door praten. En dat was niet een keer, maar meer. Zeker in de winter langs de kust slechte dekking. Ook bos gebieden merk ik grijze plekken.

Shipplotter:
Bijzondere stap richting het 4G netwerk. Natuurlijk kan het niet uitblijven zoals René schrijft dat dit mogelijk een opstap is naar een toekomstig 5G netwerk. Dit soort netwerken worden al gebruikt in Azië.
Neemt niet weg dat een netwerk via 4G een fluitje en een cent is en er zo gebruik van gemaakt kan worden. Maar dan de randapparatuur die men in het veld moet gebruiken. Dat gaat een groter probleem worden in hulpverlenend Nederland. De eisen die daar aan worden gesteld zijn soms niet mals. Als ik kijk in mijn eigen omgeving werken wij allemaal met intrinsieke veilige randapparatuur. En dan heb ik het nog niet over de kosten die gemoeid zijn met de ontwikkeling en aanschaf door de Veiligheidsregio's. Mijn gevoel zegt , ja 5G in de toekomst en ja 4G maar dan op beperkte schaal. Bijvoorbeeld de politie kan daar beter mee overweg dan de brandweer. Brandweer heeft bijvoorbeeld soms temaken met ATEX zones en een bijzonder vuile werk omgeving. En hierop moet je dus de randapparatuur op afstemmen.
Duur kostenplaatje en toekomst muziek.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie