Frequenties > Landelijk

DMR Portofoons Brandweer > frequenties

<< < (2/76) > >>

ET:

--- Citaat van: Johan Beck op 29 oktober 2017, 08:33:20 ---Haaglanden helaas niet  :(
--- Einde van citaat ---

Maar Rotterdam Rijnmond dan weer wel  ;D
Ik ga ze eens bijzetten en kijken of er activiteit te spotten is.

Elmar

Alwin - R09:
Gisteravond een zeer grote brand in Nieuwegein. Helaas niks op de analoge of dmr kanalen. Iemand enig idee wat het zendvermogen is wat ze tegenwoordig gebruiken? 1 of 4 Watt?

Mvg,

Alwin

Hennie:
Ik kreeg ze hier met de buitenatenne mee toen ze 2 km verderop op de autobaan bezig waren, er zat dan in principe ook helemaal niets tussen. Toen ze vorige week op 750 mtr afstand tussen de gebouwen stonden was het erg moeilijk te volgen. Kortom, je bent er maar beter dicht in de buurt.

brw-luisteraar:
Goed om te zien dat het gewaardeerd word door de leden hier.

Dan de volgende tip ook maar geven...

Brandweer Dordrecht en omgeving is niet zo blij met DMR. De kanalen worden daar analoog gebruikt. En zo zijn er nog een paar regio's...

Alwin - R09:

--- Citaat van: Hennie op 30 oktober 2017, 11:49:37 ---Ik kreeg ze hier met de buitenatenne mee toen ze 2 km verderop op de autobaan bezig waren, er zat dan in principe ook helemaal niets tussen. Toen ze vorige week op 750 mtr afstand tussen de gebouwen stonden was het erg moeilijk te volgen. Kortom, je bent er maar beter dicht in de buurt.
--- Einde van citaat ---

Was dit nog analoog of al digitaal?

Mvg,

Alwin

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie