P2000 / C2000 > P2000

P2000 online weer ter discussie

<< < (2/5) > >>

Ivo:
Dat is een goed punt, zo openbaar zijn die gegevens inderdaad niet, echter liggen ze wel bij mensen/bedrijven weer commerciele belangen hebben bij  die gegevens, en er dus meer aan hebben dan een adres op p2000.
Begrijp me niet verkeerd, een filter zou niet misstaan op de diverse site's, maar wellicht is dit toch iets waarbij ze bij het p2000 systeem langer over na hadden moeten denken.
Het zou technisch toch mogelijk moeten zijn om ook tekstberichten via C2000  te versturen ?

Discriminator:

--- Citaat van: "Ivo" ---Dat is een goed punt, zo openbaar zijn die gegevens inderdaad niet, echter liggen ze wel bij mensen/bedrijven weer commerciele belangen hebben bij  die gegevens, en er dus meer aan hebben dan een adres op p2000.
--- Einde van citaat ---

Je kunt ervoor kiezen geen bonuskaart te nemen. En/of bij de Lidl, Aldi, C1000, etcetera te winkelen.


--- Citaat van: "Ivo" ---Begrijp me niet verkeerd, een filter zou niet misstaan op de diverse site's, maar wellicht is dit toch iets waarbij ze bij het p2000 systeem langer over na hadden moeten denken.
Het zou technisch toch mogelijk moeten zijn om ook tekstberichten via C2000  te versturen ?
--- Einde van citaat ---

Omdat juist die functionaliteit in Tetra tekort schiet, is de wens voor een apart pagingnetwerk naar voren gekomen.

Verder ben ik van mening dat online P2000-monitoren zich schuldig maken aan overtreding van artikel 441 van het Wetboek van Strafrecht -

'Met hechtenis van ten hoogste drie maanden of geldboete van de derde
categorie wordt gestraft hij die de inhoud of de strekking van hetgeen door
middel van een onder zijn beheer staande of door hem gebruikt
radio-ontvangapparaat is opgevangen en, naar hij redelijkerwijs moet
vermoeden, niet voor hem of mede voor hem bestemd is, hetzij aan een ander
meedeelt, indien hij redelijkerwijs moet vermoeden, dat dan openlijke
bekendmaking van de inhoud of de strekking volgen zal en zodanige
bekendmaking volgt, hetzij openlijk bekend maakt. '

Rene

arjan:
Ik denk dat het grootste probleem voor de ambulance dienst is.  Het is makkelijk op te lossen zoals bij ons in de regio: gewoon via de porto alarmeren(c2000)  en de melding doorgeven ook via de porto.  Bij ons werkt het prima zo.

Jeroen...:

--- Citaat van: "arjan" ---Ik denk dat het grootste probleem voor de ambulance dienst is.  Het is makkelijk op te lossen zoals bij ons in de regio: gewoon via de porto alarmeren(c2000)  en de melding doorgeven ook via de porto.  Bij ons werkt het prima zo.
--- Einde van citaat ---

Waarom zo moeilijk? Je haalt gewoon het Huisnummer uit de melding en eventuele namen en klaar toch?

Weinig te maken met de privacy dan

Michael:

--- Citaat van: "Jeroen..." ---
--- Citaat van: "arjan" ---Ik denk dat het grootste probleem voor de ambulance dienst is.  Het is makkelijk op te lossen zoals bij ons in de regio: gewoon via de porto alarmeren(c2000)  en de melding doorgeven ook via de porto.  Bij ons werkt het prima zo.
--- Einde van citaat ---

Waarom zo moeilijk? Je haalt gewoon het Huisnummer uit de melding en eventuele namen en klaar toch?

Weinig te maken met de privacy dan
--- Einde van citaat ---

Precies, helemaal mee eens  ;)  waarom die ophef en moord en brand schreeuwen om dit ???

Wat dacht jij van de Brandweer Alarmeringen daar zie jij toch ook altijd straat en Huisnummer en daar hoor je helemaal niets over  :?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie