Scannersoftware > PDW

PDW stopt met ontvangen..

(1/3) > >>

PiepsoDJ:
Hoi mede PDW gebruikers,

Als ik PDW aanzet dan ontvang ik alle berichten prima via mijn scanner met een discriminator uitgang.
Maar als ik PDW dan zo 4 dagen laat lopen dan stopt PDW na een tijd met het ontvangen van berichten!

Ik hoor mijn scanner nog gewoon berichten ontvangen, maar het metertje in PDW (rechts boven) slaat niet uit :o(
Ik heb al verschillende geluidskaarten in mijn "Server" gestopt, ook dat hielp niet :o(

Als ik PDW dan opnieuw start werkt hij weer gewoon prima voor de volgende 4 dagen...


Is dit een bekend probleem? Heeft een van jullie misschien een oplossing?


P.S ik gebruik:

-Windows server 2003
-Sound blaster LIVE kaart op dit moment (Als iemand een goede geluidskaart weet, vertel mij dan aub)
-Scanner met discriminator uitgang en met kabel naar geluidskaart

PiepsoDJ:
Iemand..?

daaan:
Ik heb het zelfde probleem, en heb ook contact met iemand die het ook heeft.

Bij mij valt PDW na ongeveer drie dagen in een dip. Deze dip kan zijn 100% CPU, een crash, of gewoon niets (als je hem aanklikt is ie ineens weg).

Volgens mijn contact (Hoi Nol :) ) ligt dit aan het gebruik van filters met commandline functie. Afhankelijk van je systeem loopt PDW daar dus op vast.

Mijn work-arround is geweest om een taak toe te voegen aan windows, die elke 3 dagen de PC reboot om 03:00. Nadeel is dat meldingen van 03:00 tot 03:05 verloren gaan.

ptwfert:
Ik (Nol) weet niet of het daaraan ligt maar ik heb wel geconstateerd dat als ik die optie uitzet PDW blijft draaien. Ben deze test nog eens aan het doen en zal uitkomst hier melden!

PiepsoDJ:
Ik heb het anders opgelost, de windows task scheduler een batch file laten uitvoeren:


--- Code: ---Taskkill.exe /F /IM pdw.exe
start c:pdwPDW.exe
--- Einde van code ---


Die laat ik elke dag om 1.00 uitvoeren. Denk er wel aan om je PDW bestand naar PDW.exe te hernoemen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie