Auteur Topic: afkortingen Gelderland-Midden.  (gelezen 5081 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline woody_duiven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 632
    • RonV Media
afkortingen Gelderland-Midden.
« Gepost op: 11 maart 2005, 20:13:08 »
Vandaag kwamen deze berichten voorbij, voorlopig zijn ze nog aan het testen maar zeer waarschijnlijk wordt de afkorting AH in de toekomst gebruikt voor Arnhem. Onderstaande melding betrof een daadwerkelijke melding voor het korps Arnhem, de overigen waren testmeldingen. Zowel de Groningensingels als de Apeldoornseweg komen voor in Arnhem, bij eerdere testberichten kwamen de straatnamen niet voor in de mogelijke plaats bij de afkorting.

0900001 11:08:06 11-03-05 ALPHA BR APELDOORNSEWEG AH BRAND WEGVERVOER Brandweer Gelderland-Midden


0900001 14:21:07 11-03-05 ALPHA BR GRONINGENSINGEL 1 AH BRAND LAAGBOUW test 3 Brandweer Gelderland-Midden
0900001 14:20:57 11-03-05 ALPHA BR GRONINGENSINGEL 1 AH BRAND LAAGBOUW test2 Brandweer Gelderland-Midden
0900001 14:20:12 11-03-05 ALPHA BR GRONINGENSINGEL 1 AH BRAND LAAGBOUW test Brandweer Gelderland-Midden
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!

Offline kot

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 56
Re: afkortingen Gelderland-Midden.
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2005, 13:07:36 »
BR KERKSTRAAT 1 PND BINNENBRAND Brandweer Gelderland-Midden


PND pannerden??

Of behoord pannerden  bij gelderlandzuid?

Gr remko

nl7425

  • Gast
Re: afkortingen Gelderland-Midden.
« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2005, 21:08:00 »
Pannerden (gemeente Rijnwaarden) valt onder Gelderland-Midden

Offline woody_duiven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 632
    • RonV Media
Re: afkortingen Gelderland-Midden.
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2005, 22:28:56 »
Citaat van: "kot"
BR KERKSTRAAT 1 PND BINNENBRAND Brandweer Gelderland-Midden

PND pannerden??

Zou goed kunnen, of dit ook een daadwerkelijke melding betrof weet ik niet. Wat betreft AH is er geen twijfel meer, maar dit wil niet zeggen dat deze afkorting straks ook gebruikt gaat worden, ze zijn immers aan het testen  ;)

Citaat
Of behoord pannerden  bij gelderlandzuid?

Pannerden ligt net onder Zevenaar, ten noorden van de Rijn, dus valt inderdaad onder Gelderland-Midden.
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!

OVB684

  • Gast
Re: afkortingen Gelderland-Midden.
« Reactie #4 Gepost op: 13 maart 2005, 13:14:26 »
Ik zal jullie eerst even uit de droom helpen, ik zelf werkzaam als beroepsbrandweerman in Arnhem en wij worden nog steeds ANALOOG gealarmeerd.
Er ligt zelfs nog geen eens een testpager op de kazerne............................dus ?
Wij gaan als het goed is pas in september over op P2000.

Offline kot

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 56
Re: afkortingen Gelderland-Midden.
« Reactie #5 Gepost op: 13 maart 2005, 13:20:43 »
Dat het nog analoog is dat weten we.

En het wil ook niet zeggen dat het uit een kazerne uit arnhem komt.... Misschien is brandweer renkum of velp wel aan het testen, en dat ze AH ( arnhem ) ook gewoon als test er neer zetten.

Citaat
Wij gaan als het goed is pas in september over op P2000.

En bedankt voor de info  ;)

Gr remko

OVB684

  • Gast
Re: afkortingen Gelderland-Midden.
« Reactie #6 Gepost op: 13 maart 2005, 13:36:33 »
Ik houd jullie wel op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Wellicht ten overvloede, maar op woensdag 4 april om 11:00 uur gaan we over op C2000  :)

Offline woody_duiven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 632
    • RonV Media
Re: afkortingen Gelderland-Midden.
« Reactie #7 Gepost op: 13 maart 2005, 21:32:04 »
Citaat van: "OVB684"
Ik zal jullie eerst even uit de droom helpen, ik zelf werkzaam als beroepsbrandweerman in Arnhem en wij worden nog steeds ANALOOG gealarmeerd.
Er ligt zelfs nog geen eens een testpager op de kazerne............................dus ?
Wij gaan als het goed is pas in september over op P2000.

Tot zover is het duidelijk, maar goed de toekomstige gebruikers mogen wel spelen met GMS en P2000. Zoals ik ook meldde is de afkorting AH zeer waarschijnlijk voor Arnhem, maar voorlopig zijn dit testen.

Wat ik heb gehoord is dat de pagers voor de regio pas in augustus geleverd worden, de overstap naar P2000 zou daar dan inderdaad in september op volgen. Voorlopig geniet ik nog mee met de analoge berichtgevingen ;)
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!

Offline woody_duiven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 632
    • RonV Media
Re: afkortingen Gelderland-Midden.
« Reactie #8 Gepost op: 13 maart 2005, 21:35:20 »
Citaat van: "OVB684"
Ik houd jullie wel op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Wellicht ten overvloede, maar op woensdag 4 april om 11:00 uur gaan we over op C2000  :)

In hoeverre is er de beschikking over randapparatuur? Portofoons zouden 4 april verstrekt worden, maar zijn of worden er al voertuigen voorzien van mobilofoons?
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: afkortingen Gelderland-Midden.
« Reactie #9 Gepost op: 27 april 2005, 21:51:45 »
Citaat van: "woody_duiven"
Citaat van: "OVB684"
Ik houd jullie wel op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Wellicht ten overvloede, maar op woensdag 4 april om 11:00 uur gaan we over op C2000  :)

In hoeverre is er de beschikking over randapparatuur? Portofoons zouden 4 april verstrekt worden, maar zijn of worden er al voertuigen voorzien van mobilofoons?

Men is al bezig voertuigen te voorzien van Mobilofoons, portofoons zijn al aanwezig en wordt druk mee gestest.
Voertuigen worden voorzien van portofoons op de man, maar dit blijkt nog niet vlekkeloos te werken, ik denk dat het beter gaat wanneer de communicatie is weg gewerkt in de helm. In de huidige situatie zingen de portofoons nogal rond wanneer een koppel beide een porto beheren.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.