Auteur Topic: vastlopende PDW  (gelezen 1918 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline brwke

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
vastlopende PDW
« Gepost op: 20 oktober 2010, 22:14:04 »
ik heb een probleem met de nieuwe PDW, mijn installatie draait tot grote tevredenheid al jaren, ondertussen zijn er reeds diverse pc's gepasseerd waar PDW opstond, ik heb nu een dual quad core pc met windows 7 en heb de discriminator uitgang aangesloten op de microfooningang van de geluidskaart van mijn pc, zoals ik daarnet al zei draait het systeem al jaren onder vista en nu ook reeds maanden perfect onder windows 7. Enkele weken terug installeerde ik de PDW3.1 versie, en ook deze draaide perfect, nu na enkele weken stopt hij echter telkens met decoderen nadat hij ongeveer een uur of 20 opstaat, het metertje rechts boven staat dan stil tot je het programma afsluit en weer opstart, dan kunnen we weer +- 20 u verder.  Ik heb het de laatste dagen in de gaten gehouden en heb steeds +- 87% van goed gedecodeerde berichten en dan plots na 18 of 19u valt dit drastisch terug naar 12% of zo om dan volledig stil te vallen, PDW herstarten en we kunnen weer verder, ik krijg geen foutmelding, de pc loopt niet vast, dus, ik heb geen flauw idee hoe dit nu komt, als ik de oudere versie terug opstart van PDW heb ik het probleem niet...  iemand een idee ?  Voor de volledigheid kan ik er misschien bij vermelden dat de pc enkel voor deze decodering in gebruik is én voor de opname van mijn video surveillance systeem rond mijn woning, maar dat blijft wel perfect lopen.

Leen Ansems

  • Gast
Re: vastlopende PDW
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2010, 06:13:07 »
Allereerst welkom, maar tot m'n grote teleurstelling moet ik konstateren dat je niet eerst de inhoud van het forum heb bestudeerd. Als je dat wel had gedaan, had je gezien dat er al een topic over loopt: viewtopic.php?f=23&t=18557.

Offline brwke

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Re: vastlopende PDW
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2010, 10:47:41 »
Hoi,
ik zit al langer hier op het forum, maar om één of andere reden kan ik niet meer inloggen met mijn oude account, dus heb ik gisteren gewoon een nieuwe aangemaakt. Verder heb ik wel degelijk het forum bestudeerd maar geen antwoord gevonden, ja er is iemand in die thread die jij aanhaalt die een gelijkaardig probleem aankaart maar die werkt via een andere opstelling dan ik ;de compoort enz... ik werk gewoon via de soundcard, bovendien is er ook in die thread geen oplossing voorgesteld... en als laatste was het niet mijn bedoeling om die thread te highjacken... meestal zijn de regels van een forum toch dat je je eigen vragen in een zelf opgestarte thread zet ipv te gaan lopen met de thread van een ander ?

Anywayz, gisteren de soft opnieuw geinstalleerd en vandaag is het nog erger... ik vermoed dus dat er iets misloopt tijdens de install van de software, die ik straks nog eens (derde keer goeie keer ?) ga proberen te doen.

Leen Ansems

  • Gast
Re: vastlopende PDW
« Reactie #3 Gepost op: 21 oktober 2010, 15:24:11 »
Citaat van: "brwke"
meestal zijn de regels van een forum toch dat je je eigen vragen in een zelf opgestarte thread zet ipv te gaan lopen met de thread van een ander ?

Nee, het is juist niet de bedoeling dat er allemaal nieuwe topics over dezelfde problemen worden aangemaakt. Er loopt een topic waarin een ieder vertelt wat zijn problemen zijn en met welke configuratie hij werkt. Je kan gewoon aan tafel aanschuiven daar... :wink:
De deskundige forumleden willen graag alle problemen weten en meewerken aan een oplossing. Soms kan een kleine wijziging of vondst van een bug een ieder uit zijn problemen halen en lees je dat allemaal in een bericht van hun. Voor de goede orde: het is allemaal vrijwilligerswerk.