Auteur Topic: maximaal 1 filter??  (gelezen 1966 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline leipotje

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 19
maximaal 1 filter??
« Gepost op: 5 december 2009, 12:22:27 »
Beste allemaal,
Ik heb een probleempje met mijn filters. Ik namelijk vanuit pdw maar 1 filter instellen. Wat ik ook doe om een nieuwe toe te voegen, hij komt er niet bij. Kan iemand me anders de algemene opzet van de filters.ini file geven zodat ik kan proberen deze handmatig in te voeren?

dus bijvoorbeeld:

<filtertype><filternaam><filterwaarde><geluidje>  zoiets??

alvast heel erg bedankt.


mvg,

maarten
| Realistic pro-35 | Realistic pro-2002 | Yaesu FRG-7700 | PDW V2.53

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: maximaal 1 filter??
« Reactie #1 Gepost op: 5 december 2009, 13:09:10 »
Maarten,

Ik heb dat wel vaker gehoord, alleen weet ik niet meer zeker waar dat mis ging. Druk jij niet op Apply ipv OK?

Groeten, Peter.

Offline leipotje

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 19
Re: maximaal 1 filter??
« Reactie #2 Gepost op: 5 december 2009, 13:42:46 »
Citaat van: "hunter"
Ik heb dat wel vaker gehoord, alleen weet ik niet meer zeker waar dat mis ging. Druk jij niet op Apply ipv OK?

Dit heb ik net even geprobeert en die apply krijg ik alleen te zien als ik dus dat ene filter open, en dan aanpas. anders is er alleen ok en cancel

ik ben btw zelf al even bezig met het proberen uit te pluizen van de opbouw van die filters
| Realistic pro-35 | Realistic pro-2002 | Yaesu FRG-7700 | PDW V2.53

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: maximaal 1 filter??
« Reactie #3 Gepost op: 5 december 2009, 13:51:14 »
De filters handmatig invoeren in de filters.ini is erg onverstandig, daar help ik je dan ook niet mee, sorry. Als er een fout sluipt in het formaat dan kan PDW crashen, dus dat is geheel voor eigen risico. Welke versie heb je draaien? Volgens mij is er ooit een bug geweest met het invoeren van filters, maar als je 2.53 draait dan zou dit volgens mij niet mogen gebeuren...

Offline leipotje

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 19
Re: maximaal 1 filter??
« Reactie #4 Gepost op: 5 december 2009, 14:25:11 »
Ok, ik merkte idd net al even dat pdw raar deed, maar ik weet dat t kan gebeuren en ben al redelijk ver volgensmij. en ik heb 2.53 draaiende. erg raar dus dat het filter ding nog steeds niet doet.
Hij pakt volgensmij ook niet als je dat ene filter invoerd, copy paste met iets andere waarde, etc. zie het voorbeeldje:

[Filter]

FilterCount=1

Filter1=3,"","priA1","A1",0,0,1,1,16,""

en dat dan wijzigd naar bijvoorbeeld:
[Filter]

FilterCount=2

Filter1=3,"","priA1","A1",0,0,1,1,16,""
Filter2=3,"","priA2","A2",0,0,1,1,16,""
| Realistic pro-35 | Realistic pro-2002 | Yaesu FRG-7700 | PDW V2.53