Auteur Topic: vraag commtel  (gelezen 2670 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

coenser

  • Gast
vraag commtel
« Gepost op: 25 mei 2004, 19:13:46 »
ik zag in het software topic dat er voor de bearcat diverse proggies zijn om via de pc je scanner aan te sturen. Zijn die programma's er oo voor de commtel? en zo ja, waar kan ik die vinden cq downloaden?

Greetz Rene :?

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7560
  • PE1RFR
Re: vraag commtel
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2004, 20:00:18 »
Citaat van: "coenser"
ik zag in het software topic dat er voor de bearcat diverse proggies zijn om via de pc je scanner aan te sturen.
Zijn die programma's er ook voor de commtel? en zo ja, waar kan ik die vinden cq downloaden?

Ik denk dat het makkelijker is om je af te vragen of de Commtel wel bestuurd kan worden door de computer. Meestal werkt dit via een 9 polige sub-D connector (zelfde als een seriele compoort, maar dan een 'female'). Zit die niet achterop jouw scanner, dan zal het niet gaan lukken vrees ik...

Groeten, Peter.

coenser

  • Gast
Re: vraag commtel
« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2004, 20:08:51 »
Citaat van: "hunter"
Citaat van: "coenser"
ik zag in het software topic dat er voor de bearcat diverse proggies zijn om via de pc je scanner aan te sturen.
Zijn die programma's er ook voor de commtel? en zo ja, waar kan ik die vinden cq downloaden?

Ik denk dat het makkelijker is om je af te vragen of de Commtel wel bestuurd kan worden door de computer. Meestal werkt dit via een 9 polige sub-D connector (zelfde als een seriele compoort, maar dan een 'female'). Zit die niet achterop jouw scanner, dan zal het niet gaan lukken vrees ik...

Groeten, Peter.

hmm okay dan weet ik genoeg.. ken ik nie  :cry: