P2000 / C2000 > P2000
Uitval P2000 - 31-3-2026
Shave:
Ligt het hele P2000 netwerk er uit?
Ik krijg via PDW geen signaal meer binnen en ook op p2kflex zie ik niets meer??
Noway:
Het is al een half uurtje rustig.. Zou eigenlijk een goed teken moeten zijn..
Shave:
Ligt er aan wat goed is...... 8)
Zag eerder al dat er mondeling ingemeld moest worden in sommige regio's, dus ik vermoed dat er nu meer aan de hand is. Heb de systemen hier al gereset op alle mogelijke manieren maar komt niets meer binnen.
gjbzmr:
Op 169.650 MHz hoor ik nu gewoon de bekende geluiden.
Shave:
--- Citaat van: gjbzmr op 31 maart 2026, 22:08:41 ---Op 169.650 MHz hoor ik nu gewoon de bekende geluiden.
--- Einde van citaat ---
Die hoor ik ook maar er wordt niets meer gedecodeerd, meter in PDW slaat ook uit maar daar houdt het ook mee op.
Bij schrijven van nu komen er weer berichten binnen zonder iets te hebben aangepast........
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie