Auteur Topic: Wie o wie.  (gelezen 2355 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Ruud.

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 109
  • Ruud.
Wie o wie.
« Gepost op: 15 juni 2014, 16:26:27 »
Geachte mede-hobbyisten,

Nog steeds heb ik het niet voor elkaar gekregen om de frequenties op de scanner te krijgen.
Daarom zou ik willen vragen,woont er iemand in de buurt van Oegstgeest die me wil helpen daarbij.
Vroeger,bij het gebruik van de Sony air-7zat ik hele dagen,en vaak nachten(dan was ik per ongeluk in slaap gevallen) op schiphol.
Iedere keer laantjes verwisselen,brood en koffie mee,heerlijke tijden,maar nu ik,met die moeilijkheden van het invoeren van die freq,s,kom ik er niet meer,en dat is toch wel jammer.
Dus als er mensen zijn die me even willen helpen,ik hou me aanbevolen.

Met vriendelijke groet,

Ruud.
Ubc.9000xlt,Ubc.3000xlt,Ubc.280xlt,Ubc.125xlt,Sony AIR7,National Panasonic R100.
Antenne-Diamond-D150,Diamond-D777 (2x).

Offline PE9PE Rob

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 211
Re: Wie o wie.
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2014, 16:35:50 »
Geachte mede-hobbyisten,

Nog steeds heb ik het niet voor elkaar gekregen om de frequenties op de scanner te krijgen.
Daarom zou ik willen vragen,woont er iemand in de buurt van Oegstgeest die me wil helpen daarbij.
Vroeger,bij het gebruik van de Sony air-7zat ik hele dagen,en vaak nachten(dan was ik per ongeluk in slaap gevallen) op schiphol.
Iedere keer laantjes verwisselen,brood en koffie mee,heerlijke tijden,maar nu ik,met die moeilijkheden van het invoeren van die freq,s,kom ik er niet meer,en dat is toch wel jammer.
Dus als er mensen zijn die me even willen helpen,ik hou me aanbevolen.

Met vriendelijke groet,

Ruud.

Hallo Ruud,

Mail mij maar direct en ik help je.

Groet,

Rob

Offline Ruud.

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 109
  • Ruud.
Re: Wie o wie.
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2014, 17:36:37 »
Hoi Rob,

Ik krijg met de beste wil van de wereld de freq,s er niet op,ik krijg hem hooguit aan,maar hoe het verder moet,joost zal het ook niet weten.ik heb me indertijd wel zo,n kabeltje cadeau gedaan,maar meer weet ik er niet van.

Als jij het weet,en me verder wil helpen,heel erg bedankt.

Ruud.
Ubc.9000xlt,Ubc.3000xlt,Ubc.280xlt,Ubc.125xlt,Sony AIR7,National Panasonic R100.
Antenne-Diamond-D150,Diamond-D777 (2x).

Offline Shorty

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 480
Re: Wie o wie.
« Reactie #3 Gepost op: 15 juni 2014, 20:59:49 »
Even Googlen

Grtz

Shorty


, I think you enter the frequency manually then press and hold "Program", or similar, while pressing the number of the channel you want to store it in.
AR5000 | AR8600 MK2 | BC346XLT l 40m lwire l Diamond D777 | Celwave CX3 VHF Maritime | Logper | S-W France

Offline Shorty

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 480
Re: Wie o wie.
« Reactie #4 Gepost op: 18 juni 2014, 21:03:19 »
Ruud,

Graag gedaan,

Ik neem aan dat je bedankt had willen zeggen.

Shorty
AR5000 | AR8600 MK2 | BC346XLT l 40m lwire l Diamond D777 | Celwave CX3 VHF Maritime | Logper | S-W France

PD1EU

  • Gast
Re: Wie o wie.
« Reactie #5 Gepost op: 18 juni 2014, 22:49:17 »
Ruud,
Ik neem aan dat je bedankt had willen zeggen.

De topic starter schrijft niet welke scanner het betreft.