Auteur Topic: Verlichting  (gelezen 2842 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

woort080

  • Gast
Verlichting
« Gepost op: 7 juni 2008, 17:35:18 »
Hallo,
De verlichting van mijn UBC9000XLT  geeft er de brui aan. Ik heb het afdekscherm er af gedraaid, maar wat ik zag ziet er voor mij uit als een puzzel. Heeft iemand ervaring hoe dit werkt en in elkaar zit, en waar de ledjes? zitten. Of is het verstandiger het (geen verlichting) maar voor lief te nemen.

Klaas

exLid057

  • Gast
Re: Verlichting
« Reactie #1 Gepost op: 7 juni 2008, 23:53:47 »
Citaat van: "woort080"
Hallo,
De verlichting van mijn UBC9000XLT  geeft er de brui aan. Ik heb het afdekscherm er af gedraaid, maar wat ik zag ziet er voor mij uit als een puzzel. Heeft iemand ervaring hoe dit werkt en in elkaar zit, en waar de ledjes? zitten. Of is het verstandiger het (geen verlichting) maar voor lief te nemen.

Klaas

Word er bij jou scanner links in de hoek een weerstand erg warm ??  dan is het straks afgelopen met je scanner, dit is mijn ook over komen met deze goede scanner ubc9000xlt, hij staat nog steets bij de monteur..

 Eerst het licht dan de rest.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1983
Re: Verlichting
« Reactie #2 Gepost op: 8 juni 2008, 15:26:23 »
Ik heb hier een8500 XLT (enigzins vergelijkbaar met de 9000 XLT) gehad waarvan de displayverlichting opeens ook niet meer functioneerde. Even later haperden ook de ledjes in sommige toetsen etc.

Ben toen naar Jacobs in Breda afgereisd om een nieuwe scanner te halen (780 XLT) en had de kapotte 8500 XLT meegenomen, waar ik nog 85 euro voor heb gekregen na inspectie door de techinsche dienst!

woort080

  • Gast
Re: Verlichting
« Reactie #3 Gepost op: 8 juni 2008, 19:19:59 »
Hallo,

Dat klinkt niet echt vrolijk. Ik heb het apparaat maar even gevoeld, maar in de linkerhoek is hij niet warmer dan elders. Misschien is er nog hoop. En dit probleem kan niet anders worden opgelost?

Klaas

woort080

  • Gast
Re: Verlichting
« Reactie #4 Gepost op: 9 juni 2008, 18:45:20 »
Hallo Ramon,

Vandaag de hele dag de scanner aangelaten, maar hij wordt links in de hoek niets warmer dan anders. Misschien blijft het bij een verlichtingprobleem.
Ik lees dat jij een 780 XLT hebt gekocht. Bevalt dit apparaat goed, en wat zijn de verschillen met een 9000XLT

gr Klaas

Offline j.d.

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 238
Re: Verlichting
« Reactie #5 Gepost op: 10 juni 2008, 17:05:26 »
Citaat van: "woort080"
Hallo,
De verlichting van mijn UBC9000XLT  geeft er de brui aan. Ik heb het afdekscherm er af gedraaid, maar wat ik zag ziet er voor mij uit als een puzzel. Heeft iemand ervaring hoe dit werkt en in elkaar zit, en waar de ledjes? zitten. Of is het verstandiger het (geen verlichting) maar voor lief te nemen.

Klaas

Klaas ik ken de 9000xlt niet maar heb je als eens gedacht aan een eventuele weigerachtig
toetsje....light on / off ?
Ook handig misschien is:
 http://ubc9000xlt.plutonet.org/

Gr.; j.d.