Auteur Topic: Filterlist PDW 3.10  (gelezen 4131 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline eagleone

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 68
Filterlist PDW 3.10
« Gepost op: 19 juni 2012, 09:06:37 »
Beste,

Wanneer ik aan 85 regels kom kan ik niet meer verder , overschrijft ze .

Nog iemand dit probleem


mvg,
kurre

Offline Gio97

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 15
  • Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging
Re: Filterlist PDW 3.10
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2012, 11:01:41 »
Maak geen dan geen filter in PDW maar open filters.ini in kladblok, ook kun je online filters maken.
Uniden Bearcat 855 XLT
AMD Sempron 1,6 GHz Processor
1,1 Gb RAM
Windows 8 Pro 32 bit
PDW 3.1

Laatste P2000 melding:


Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Filterlist PDW 3.10
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2012, 11:54:52 »
Maak geen dan geen filter in PDW maar open filters.ini in kladblok, ook kun je online filters maken.

Dat is juist ten zeerste af te raden, door een kleine tikfout zou PDW het formaat niet meer kunnen herkennen en dat kan ook vervelende gevolgen hebben.

Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: Filterlist PDW 3.10
« Reactie #3 Gepost op: 3 januari 2013, 08:41:43 »
Ik zou hierover even willen doorbomen.

Ik herken deze problematiek in PDW 3.10. Ik heb gedurende 2 namiddagen mijn filters aangevuld. Dit door de gehele PDW-map te kopiëren naar mijn externe HD, deze op verplaatsing aan te sluiten op een laptop en vervolgens in het programma PDW de filters aan te passen. Vanuit het programma dus, net vanwege het gevaar dat Hunter hierboven beschreef.

Na mijn 2 halve dagen werk, bleek mijn filterbestand aardig in bestandsgrootte te zijn toegenomen. Het nadien thuis kopiëren van de file vanop de externe HD naar mijn desktop-pc (die mét de nodige hardware), lukte probleemloos (het oudere filterbestand werd vervangen door het nieuwe) maar bij het opstarten van PDW liep het opeens mis. Het programma gaf een pop-up met foutmelding en stelde voor om een back-up filterlijst te gebruiken. Toen ik dit toestond, haalde hij de filterlijst boven die het resultaat was van 1 halve dag werk (dus 50% van mijn aanpassingen). Wanneer ik buiten PDW de gewraakte filterlijst open of PDW toch die lijst laat gebruiken, blijkt ie blanco. Nochtans is de bestandsgrootte nog steeds onveranderd. Sindsdien weigert PDW trouwens om nog maar de minste aanpassing op te slaan in de gewraakte filterlijst.

Wie herkent dit? Wat kan ik hieraan doen?
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Filterlist PDW 3.10
« Reactie #4 Gepost op: 3 januari 2013, 08:48:18 »
Goeie vraag, dat is op afstand lastig te bepalen. Stuur mij de filters eens?

Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: Filterlist PDW 3.10
« Reactie #5 Gepost op: 3 januari 2013, 08:51:09 »
Verstuurd ;)
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)