Auteur Topic: Monitored messages blocked hoe?  (gelezen 3512 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Jos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 287
Monitored messages blocked hoe?
« Gepost op: 25 juni 2008, 08:14:42 »
Beste,

Ik dacht dat ik het vroeger eens klaargespeeld had dat al mijn monitored messages niet meer over mijn scherm kwamen, mijn filtered messages daarintegen wel. Nu ben ik dit vergeten, weet iemand van jullie hoer dit moet?

Jos

Offline Jos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 287
Re: Monitored messages blocked hoe?
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2008, 15:40:31 »
niemand?

Jos

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7546
  • PE1RFR
Re: Monitored messages blocked hoe?
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2008, 17:24:02 »
Citaat van: "Jos"
Ik dacht dat ik het vroeger eens klaargespeeld had dat al mijn monitored messages niet meer over mijn scherm kwamen, mijn filtered messages daarintegen wel. Nu ben ik dit vergeten, weet iemand van jullie hoer dit moet?

Nu zou het zo moeten zijn dat als iemand het zou moeten weten, dat ik dat dan zou moeten zijn, maar ik zou het echt niet weten. PDW heeft in de loop der jaren zoveel extra opties gekregen dat ik zelf soms door de bomen het bos niet meer kan zien. Ook vinden gebruikers soms zelf bepaalde handigheidjes uit waarmee 'nieuwe' mogelijkheden bestaan.

Ik zou zou 1,2,3 niet weten hoe je dit makkelijk kan doen. Ja, 'moeilijk' kan het dus wel, door eerst te filteren wat je filteren wilt en vervolgens de rest op reject te gooien. Dat kan opzich ook wel vrij gemakkelijk door de rest van Nederland met 01?????, 02????? etc te rejecten, of NOG makkelijker door na alle filters ??????? te rejecten. Dat is echter wel erg gevaarlijk, je zult dan immers nooit de onbekende cq nieuwe codes kunnen zien en dat raad ik dan ook erg af. Tenzij je erg zeker bent van je zaak en weet wat je wilt zien en alles wat er overblijft dus niet.

Misschien kun je daar iets mee? Misschien is dat wel wat je zocht, maar een instelling zegmaar iets waar je een vinkje bij kan zetten kan jouw vraag in elk geval niet beantwoorden.

Groeten, Peter.

Offline Jos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 287
Re: Monitored messages blocked hoe?
« Reactie #3 Gepost op: 28 juni 2008, 12:04:02 »
Als ik ??????? invul en reject dan komen mijn filtered messages ook niet door. Maar toch bedankt

Offline Tom(zulu10)

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1619
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
Re: Monitored messages blocked hoe?
« Reactie #4 Gepost op: 28 juni 2008, 12:39:41 »
Citaat van: "Jos"
Als ik ??????? invul en reject dan komen mijn filtered messages ook niet door. Maar toch bedankt

Jos als je deze twee om cirkelde opties een uit of aan zet en kijk wat er dan gebeurt.
??????? invul en reject dit wel eerst terug zetten. ;)

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7546
  • PE1RFR
Re: Monitored messages blocked hoe?
« Reactie #5 Gepost op: 28 juni 2008, 13:31:34 »
Citaat van: "Jos"
Als ik ??????? invul en reject dan komen mijn filtered messages ook niet door

Als je die bovenaan plaatst niet nee. PDW pakt immers altijd het eerst bruikbare filter en aangezien ??????? ten alle tijden bruikbaar is zal PDW nooit andere filters kunnen vinden. Onderaan plaatsen dus :-)

Groeten, Peter.

Offline Jos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 287
Re: Monitored messages blocked hoe?
« Reactie #6 Gepost op: 28 juni 2008, 14:43:02 »
Dat wist ik dus niet.

Merci!

Jos