Auteur Topic: trunkview vraagjes  (gelezen 9377 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline M

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: trunkview vraagjes
« Reactie #15 Gepost op: 27 april 2007, 00:20:37 »
Ik ben er uit! :P
Nieuw stuurprogramma gedownload en via dat programma kon ik de mic ingang  verder openzetten.

Via configuratiescherm naar Geluiden en Audioapparaten,
dan tabblad “hardwareâ€

Offline leimpie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 208
Re: trunkview vraagjes
« Reactie #16 Gepost op: 28 april 2007, 10:43:52 »
Citaat van: "Mars"
ik had bij de settings bij de optie mute "Microphone" aangevinkt. Toen bleef het geluid gewoon over de speakers gaan. Toen in plaats daarvan "Master volume" aangevinkt en toen was inderdaad de ratel weg.

Hmm...toch weer proberen of je in de TV Mute settings nu met de nieuwe driver weer 'Microphone' kunt gebruiken, zonder de melding 'Microphone not muted!'.

De mute van het master volume is eigenljk een noodgreep: dan worden alle geluiden ge-mute. Je hoort dan ook geen geluiden meer van MSN, nieuwe mail e.d., net wat je hebt draaien.

--
Gerrit.

Offline M

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: trunkview vraagjes
« Reactie #17 Gepost op: 28 april 2007, 13:21:22 »
Citaat
Hmm...toch weer proberen of je in de TV Mute settings nu met de nieuwe driver weer 'Microphone' kunt gebruiken, zonder de melding 'Microphone not muted!'.

De mute van het master volume is eigenljk een noodgreep: dan worden alle geluiden ge-mute. Je hoort dan ook geen geluiden meer van MSN, nieuwe mail e.d., net wat je hebt draaien.

Hoi Gerrit,
Ja dat bedacht ik me later ook, dat je dan inderdaad alles uitzet. ('t was al een beetje laat  ;) )

Het lukt TV bij mij niet om bij de instellingen van de mic te komen zoals jij dat omschreef. Als ik dus op mute mic zet gebeurt er niets.
Dat ie wel Master volume kan muten komt mij dus goed uit.

Maar wat jij eerder omschreef als een nieuwe driver downloaden, dat is toch wat ik nu gedaan heb toch? (ben niet zo heel erg thuis in computertaal  :? )
Dan ligt het wellicht aan de geluidskaart ofzo.

In ieder geval bedankt voor je reactie.
vr.gr.
Mars