P2000 / C2000 > P2000

Automatisch Persalarm

<< < (12/12)

www.SemafoonWinkel.nl:

--- Citaat ---oh gelukkig. P2000 valt niets aan mee te luisteren dus er veranderd niets :P :D ;D :P
--- Einde van citaat ---

Even wachten, 1 April komt vanzelf weer, mag je dit nog een keer zeggen ;-)

paolo:
Heb ik iets gemist dan?🫣 dacht dat p2000 alleen tekst was.

www.SemafoonWinkel.nl:

--- Citaat van: paolo op 11 april 2023, 10:48:03 ---Heb ik iets gemist dan?🫣 dacht dat p2000 alleen tekst was.
--- Einde van citaat ---

Klopt, maar P2000 kan er in principe pas helemaal uit wanneer Noova er is. Dat duurt nog even.

Dani2001:

--- Citaat van: www.SemafoonWinkel.nl op 11 april 2023, 15:58:28 ---Klopt, maar P2000 kan er in principe pas helemaal uit wanneer Noova er is. Dat duurt nog even.
--- Einde van citaat ---

Misschien is het niet helemaal het topic om te vragen maar wat ik me wel afvraag is

Als er weer zo'n grote telefoonstoring zich voordoet zoals in 2019 en dat nieuwe netwerk werkt via de telefoonmasten/5G masten, wat wordt dan de back-up wat los kan functioneren van 5G masten etc.

Uiteraard is het nog even een tijdje weg, maar ben wel benieuwd wat ze dan gaan bedenken.

www.SemafoonWinkel.nl:
Ook C2000 kan (gedeeltelijk) uitvallen, of een systeem wat er achter zit. Dat gebeurt in praktijk ook.
Ik kan me niet herinneren dat de laatste 3 jaar alle GSM providers gelijktijdig zijn uitgevallen.

GSM Netwerken hebben doorgaans een uitstekende (binnenhuis)dekking. Ook middels micro-cellen bij bijzondere objecten.
Er zijn meerdere aanbieders met hun eigen "palen".
- Provider onafhankelijk systeem.
- SIM-Kaarten met voorrang.
- Wifi zou in theorie een backup kunnen zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie