Auteur Topic: Birdy WP Flex geluiden samenstellen  (gelezen 9822 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Tom-

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 473
Re: Birdy WP Flex geluiden samenstellen
« Reactie #30 Gepost op: 20 januari 2020, 08:55:56 »
Toch heb ik een raar gedrag met de filters. Als ik een filter toepas lijkt dat deels te werken. De achtergrondkleur gaat wel volgens het filter, maar het geluid niet  ???
Bij de profielen heb ik het geluid op Geen specifieke parameter staan, dus die zou niet moeten overrulen.
Doe ik nog iets verkeerd?

Offline Tom-

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 473
Re: Birdy WP Flex geluiden samenstellen
« Reactie #31 Gepost op: 24 januari 2020, 08:27:07 »
^^Bij sommige capcodes werkt het wel. Bij de codes waar het niet werkt, heb ik in de programmeersoftware geen waarde staan bij het volume. Die waarde kan ik ook niet instellen, in de dropdown is in een oude versie van de software wel een waarde te kiezen, maar bij deselecteren van het vakje is de waarde weg. In een nieuwe versie kan ik niets kiezen. Mogelijk is dat het probleem. Een oplossing weet ik niet.

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Birdy WP Flex geluiden samenstellen
« Reactie #32 Gepost op: 24 januari 2020, 14:54:23 »
^^Bij sommige capcodes werkt het wel. Bij de codes waar het niet werkt, heb ik in de programmeersoftware geen waarde staan bij het volume. Die waarde kan ik ook niet instellen, in de dropdown is in een oude versie van de software wel een waarde te kiezen, maar bij deselecteren van het vakje is de waarde weg. In een nieuwe versie kan ik niets kiezen. Mogelijk is dat het probleem. Een oplossing weet ik niet.

Geluidvolume kun je niet kiezen wanneer Prioriteit aangevinkt is.

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Birdy WP Flex geluiden samenstellen
« Reactie #33 Gepost op: 24 januari 2020, 14:54:43 »
Toch heb ik een raar gedrag met de filters. Als ik een filter toepas lijkt dat deels te werken. De achtergrondkleur gaat wel volgens het filter, maar het geluid niet  ???
Bij de profielen heb ik het geluid op Geen specifieke parameter staan, dus die zou niet moeten overrulen.
Doe ik nog iets verkeerd?

Prioriteit aangevinkt?