Auteur Topic: Acars decoder  (gelezen 2757 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

corvus

  • Gast
Acars decoder
« Gepost op: 13 november 2005, 18:52:33 »
Op Acarsdecoder van Airnav wordt geadviseerd om als je o.a. windows xp hebt dat je compatible moet maken omdat de decoder vast kan lopen. Het luk mij niet. Want als ik met de rechtermuisknop op het icon druk krijg ik niks met compatible oid. Wie helpt?

Herman

Offline Iceboy

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 45
Re: Acars decoder
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2005, 17:47:16 »
Citaat van: "corvus"
Op Acarsdecoder van Airnav wordt geadviseerd om als je o.a. windows xp hebt dat je compatible moet maken omdat de decoder vast kan lopen. Het luk mij niet. Want als ik met de rechtermuisknop op het icon druk krijg ik niks met compatible oid. Wie helpt?

Herman

Je kunt het anad.exe bestand waarnaar het icon verwijst met de rechtermuisknop compatible maken met een vorige windows versie

Werk ook met Airnav Acars Decoder en WinXP maar zonder compatibiliteits modus


Suc6
Stay Tuned

Een Hartelijke Groninger Groet (EHGG)  ,  Iceboy

UBC 780 XLT * UBC 92 XLT Close Call * YUPITERU MVT 7100 * KENWOOD TM-D700 E

Offline Scannernet.nl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 183
    • Scannernet.nl
Re: Acars decoder
« Reactie #2 Gepost op: 6 februari 2006, 19:25:34 »
Hallo,

aangezien er steeds minder te beluisteren valt in de ether, heb ik me nu wat meer gericht op de "decoding". Op dit moment draait hier Airnav Suite 4 in combinatie met Airnav ACARS Decoder. In de laatste 3 weken heb ik zo'n 120.000 berichten ontvangen. Ik heb nu bijna 9000 verschillende vluchten in de database.

Ik vroeg me af of er nog meer mensen Airnav Suite 4 hebben draaien en welke ervaringen zij hier mee hebben. Hoe groot zijn jullie databases en zijn deze ook uit te wisselen???? In een oudere versie van Airnav kon je zelf Maps importeren, volgens mij kan het in Airnav Suite 4 niet. Is hier ook een oplossing voor?

Vr. gr.

Bass
Kijk ook eens op Scannernet.nl voor Live Scanners, Live AIS, Flightradars & meer.....

Volg ook onze Twitter & Facebook