Auteur Topic: woordherkening en de jupiter 8.6  (gelezen 2724 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Almar

  • Gast
woordherkening en de jupiter 8.6
« Gepost op: 20 februari 2008, 20:36:09 »
Misschien dat iemand mij kan helpen met het volgende. Heb hier nog niet het juiste antwoord gevonden.......

Ik heb een jupiter pro 8.6. Nu wil ik met woordherkenning alleen de melding horen met dat woordje in de melding die ik ingesteld heb. Een voorbeeld:

Ik heb de monitorcode van de ambu in me pager geprogrammeerd met woordherkenning aan en met het woord ongeval. Nu wil ik als ik de code gewoon aan heb staan alleen de melding hoort met een alarm.....

Is dat mogelijk??

Offline Marco

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 143
Re: woordherkening en de jupiter 8.6
« Reactie #1 Gepost op: 21 februari 2008, 00:14:12 »
Citaat van: "Almar"
Ik heb de monitorcode van de ambu in me pager geprogrammeerd met woordherkenning aan en met het woord ongeval. Nu wil ik als ik de code gewoon aan heb staan alleen de melding hoort met een alarm.....
Is dat mogelijk??

Zoals jij het bedoeld, zal je de filtermatchwoord op prio moeten zetten. De monitorcode zet je dan op stil, en je krijgt een piep en trilalarm als het woord "ongeval" in de alarmeringstext zit.
Dat hij die filtermatchwoord als prio behandeld kan je alleen aan en uit zetten (volgens mij) via de software en m.b.v een programmer.
Wat je nu normaal bij de 8.6 handmatig in kan stellen is het filterwoord en de alarmtoon die daarbij hoort.
Zou je die monitorcode nu dus op luid alarm zetten, dan hoor je (mits je natuurlijk een ander deuntje hebt gemaakt) een andere toon bij een alarm waar "ongeval" in zit.
Ik gebruik de eerste manier bij het filterwoord, tweede manier vind ik niet handig, krijg je nog altijd bij elke melding alarm.

Nadeel is echter wel dat de prio ook snachts afgaat, dus moet je voor je gaat slapen eerst de batterij er uit halen om in de programmeermodus te komen, en het filter bij de door jou ingestelde capcodes uit te zetten.
Dat is een beetje omslachtig, maar kan niet anders. Mooier zou het geweest zijn dat je in het capcodemenu naast de P van op prio zetten, ook een F van filterwoord op prio zou hebben.
Maar wie weet gebeurd dat bij een volgende versie. ;):)
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]