P2000 / C2000 > P2000 pagers

Infostream X3

(1/2) > >>

japsert2:
Goedendag allen,
ik ben aan het overwegen een pager te kopen om brandweermeldingen in mijn omgeving te ontvangen. Nu heb ik op marktplaats een Infostream X3 apparaat gevonden, maar verkoper kan deze niet programmeren. Nu is de vraag- kan ik dit zelf? Is deze apparatuur nog te verkrijgen of heeft iemand het nog om het voor mij te doen? De softwareversie is 2.02, is mij verteld.

Of misschien een betere vraag - is de Infostream überhaupt het kopen waard?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Erik1203:
Mijn mening nee zou het niet doen neem de informer pro of de birdy die zijn met de hand te programeren.
Maar daar kan Semafoonwinkel je beter bij helpen @Semafoonwinkel.

japsert2:
Zijn die een beetje te betalen? Ben niet echt van plan heel veel meer dan 50 euro uit te geven, maar het meeste wat ik zie is al gauw 120 euro.

Erik1203:

--- Citaat van: japsert2 op 11 augustus 2021, 16:15:41 ---Zijn die een beetje te betalen? Ben niet echt van plan heel veel meer dan 50 euro uit te geven, maar het meeste wat ik zie is al gauw 120 euro.
--- Einde van citaat ---

ja dat is aan jouw,de programers van de infostream zijn zeldzaam of je moet hier op het forum ff rond vragen.

GerP:
Ik zou geen Infostream X3 meer nemen, Het is al een oudere generatie pager.
Als de interne batterij (Geen accu) al bijna leeg is, houd ie de programmering niet meer vast.
Vervangen van de interne batterij is erg lastig, maar kan wel!

Ik zou dan doorsparen en voor 1 van de opties die Erik aangeeft gaan.

Mvg. GerP

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie