P2000 / C2000 > P2000 pagers

P2000 pagers (en het protocol)

<< < (2/10) > >>

Hunter:

--- Citaat van: "jopie" ---Hoe verklaar je dat mijn Mercurius wel in staat is om groepsoproepen te programeren ( zie ook andere berichten op dit forum ) en dat dit bij veel andere bezitters van een Mercurius of Jupiter niet mogelijk is. Zou de software zijn aangepast ?
--- Einde van citaat ---

Geen idee, dat kun je beter aan de P2000-shop vragen... Het feit dat het volgens het protocol eigenlijk niet zou mogen is hetzelfde als dat je niet door rood mag rijden. Geen van beiden toegestaan, maar het kan wel. Kwestie van het protocol juist hanteren, hetgeen duidelijk niet is gedaan in die software. Nogmaals, verdere vragen richten aan de P2000-shop.


Groeten, Peter.

ExTaxi:

--- Citaat van: "hunter" ---Sorry, dat is uiteraard niet meer van toepassing, ik zal het verwijderen
--- Einde van citaat ---

Dus er is geen reden meer tot wachten?

nwpvr:

--- Citaat van: "ExTaxi" ---Dus er is geen reden meer tot wachten?
--- Einde van citaat ---

Neen...

HOFD798:
Dick,

Gewoon een Jupiter bestellen en je hebt beter materiaal dan de brandweer zelf...

Groet,

Jan (SHEI R.T.)

mem:

--- Citaat ---wil de persoon die kan vertellen wat hiervan in hemelsnaam de toegevoegde waarde is NU opstaan...).
--- Einde van citaat ---

Ik wil wel een poging doen.
Op de meest alarmcentrales was het tot op heden de gewoonte dat er zgn. monitorontvangers (of printers) beschikbaar waren waarop alle verzonden alarmeringen konden wordt gecontroleerd op de juiste (analoge) kodes en/of deze werkelijk de lucht in waren gegaan. Ook met de nieuwe alarmering is een bepaalde vorm van controle gewenst (zie ook opmerking van jou betreffende de missende seconden op het hele uur) en of de tekst op een acceptabele manier verzonden is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie