P2000 / C2000 > P2000 pagers

P2000 pagers (en het protocol)

<< < (8/10) > >>

peen van dienst:

--- Citaat van: "Tazzie" ---dit was mijne na 6 dagen gebruik.
na 1 week was van een collega zijn pager ook al stuk , gewoon tijdens een oefening ook het scherm stukgegaan
--- Einde van citaat ---

Is denk ik niet zo vreemd; gezien het relatief grote display. Da's ziet er best mooi uit; maar als je er een te grote 'puntbelasting' op zet krijg je het effect van de foto.

Dat is denk ik ook niet Infostream-specifiek, maar het geval bij alles met grote LCD-displays. Maar bij de brandweer moet het natuurlijk wel tegen 'zwaar gebruik' bestand zijn.

Peen

Leen Ansems:
Onzin. Als je een LCD van een Apollo PILOT, Jupiter of BRAVO en daarvan afgeleide types kapot wilt hebben zal je een ferme klap met de hamer op het venster moeten geven. Het is een specifiek infostream probleem en niet anders.
mvg,
Leen

peen van dienst:

--- Citaat van: "Leen Ansems" ---Onzin. Als je een LCD van een Apollo PILOT, Jupiter of BRAVO en daarvan afgeleide types kapot wilt hebben zal je een ferme klap met de hamer op het venster moeten geven. Het is een specifiek infostream probleem en niet anders.
--- Einde van citaat ---

Ja; in die zin: het scherm van de Infostream is groter en zit 'meer aan de oppervlakte' dus is sneller beschadigd. Door de behuizing is hij dus minder 'hufterproof/brandweer geschikt' (doorhalen wat niet van toepassing is). Maar ik bedoel dat je elk LCD display kapot krijgt als je er teveel druk op uitoefent.

Doe hetzelfde maar eens met je PDA of mooie nieuwe GSM met groot scherm; zo heb ik laatst zelf nog een Nokia 6630 naar de eeuwige GSM-velden geholpen doordat hij aan mijn riem zat, en ik lekker lui op één kant voor de TV ging liggen  :)

Peen

Leen Ansems:
Ik heb hier op het hele forum nog nergens gelezen dat iemand een defekt LCD had in een door mij opgesomde serie hobbypagers bij normaal gebruik. Voor wat je GSM betreft: kijk eens op http://www.ricom-repairs.nl
Bel ze eens of ze nog iets aan je telefoon kunnen doen. Het is in ieder geval een vakman.
mvg,
Leen

peen van dienst:

--- Citaat van: "Leen Ansems" ---Ik heb hier op het hele forum nog nergens gelezen dat iemand een defekt LCD had in een door mij opgesomde serie hobbypagers bij normaal gebruik.
--- Einde van citaat ---

Nee ik ook niet. Sterker nog; ik heb een Infostream 'van de zaak' en een Pro-One+ privé. Als ik de deur uit ga neem ik de ProOne mee; niet de Infostream; vanwege bovenstaande reden en het feit dat ik hem gewoon te groot vind, aan de broeksriem.

De Infostream ligt alleen op het nachtkastje ingeval van nachtelijk korpsalarm of zo. Vind het ook een onhandig ding qua bediening etc. Misschien dat ik hem één dezer weken zelfs wel weer gewoon inlever.

Maar als morgen mijnheer Jupiter ook een pager uit zou brengen met zo'n groot scherm, loop je hetzelfde risico op kapotte LCD displays (zeker als het niet 'verdiept' ligt); dat is wat ik wil zeggen.

Peen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie