P2000 / C2000 > P2000 pagers

Prio-functie Jupiter Pro

<< < (2/2)

Marco Marijs:
Ga ik doen!
Bedankt!

Hunter:

--- Citaat van: "Marco Marijs" ---Dus als ik het goed begrijp, moet de volgorde van de code's die in mijn pager staan nét omgedraaid worden?
--- Einde van citaat ---

Ik dacht dat de volgorde van de capcodes niet meer relevant is bij de Jupiter-Pro, bij oudere Jupiters (geen Pro) was de volgorde wel van belang.

Dit wordt immers onderstreept door het feit dat het normaal gesproken wel goed gaat, terwijl je ook de monitorcode hebt geprogrammeerd die onderin de lijst staat. Waarom het die ene keer niet goed is gegaan is mij ook een raadsel. Ik zal Doctorandus in de Apollokunde Dhr. Wopper even attenderen op dit topic, hopelijk weet hij raad....

Groeten, Peter.

Leen Ansems:

--- Citaat van: "hunter" ---
--- Citaat van: "Marco Marijs" ---Dus als ik het goed begrijp, moet de volgorde van de code's die in mijn pager staan nét omgedraaid worden?
--- Einde van citaat ---

Ik dacht dat de volgorde van de capcodes niet meer relevant is bij de Jupiter-Pro, bij oudere Jupiters (geen Pro) was de volgorde wel van belang.

Dit wordt immers onderstreept door het feit dat het normaal gesproken wel goed gaat, terwijl je ook de monitorcode hebt geprogrammeerd die onderin de lijst staat. Waarom het die ene keer niet goed is gegaan is mij ook een raadsel. Ik zal Doctorandus in de Apollokunde Dhr. Wopper even attenderen op dit topic, hopelijk weet hij raad....

Groeten, Peter.
--- Einde van citaat ---

Ik heb laatst nog eens een proefje gedaan en de pager kiest uit een batch capcodes die voor een bericht geldig zijn de hoogste capcode in getal, hangt de melding daaraan en laat ook van die capcode het geluid horen.
Mvg,
Leen

Marco Marijs:

--- Citaat van: "hunter" ---Ik dacht dat de volgorde van de capcodes niet meer relevant is bij de Jupiter-Pro, bij oudere Jupiters (geen Pro) was de volgorde wel van belang.

Dit wordt immers onderstreept door het feit dat het normaal gesproken wel goed gaat, terwijl je ook de monitorcode hebt geprogrammeerd die onderin de lijst staat. Waarom het die ene keer niet goed is gegaan is mij ook een raadsel. Ik zal Doctorandus in de Apollokunde Dhr. Wopper even attenderen op dit topic, hopelijk weet hij raad....

Groeten, Peter.
--- Einde van citaat ---

Ik heb Doctorandus Apollokunde ondertussen al hierover via email gesproken, hij vroeg me even screenshots van de programmer-software te mailen met mijn instellingen. Misschien dat hij hier meer uit kan halen.

, Gisteravonde grote brand Vlissingen.

Gealarmeerd:



--- Code: ---20:00:59 18-09-07 19 G BRAN P 1 4531 4541 4551 Verholen vliet 8 VLISSINGEN Binnenbrand (NB: middel-brand)  
1303551 BRW Vlissingen ( HW-4551 )
1303541 BRW Vlissingen ( TAS-4541 )
1303531 BRW Vlissingen ( TAS 4531 )
1301603 BRW Vlissingen ( Chauffeurs Rood )
1301596 BRW Vlissingen ( Blusgroep Rood + Chauffeurs Wit )
1301595 BRW Vlissingen ( Blusgroep Wit + Chauffeurs Rood )
1300029 BRW Zeeland ( DA-4595 OvD Stadsgewest )
1300021 BRW Zeeland ( DA-4594 HOvD Walcheren-Noordbeveland )
1300001 BRW Zeeland ( Lichtkrant RAC Middelburg )
--- Einde van code ---


--- Code: ---20:12:14 18-09-07 19 G BRAN P 1 4532 Verholen vliet 8 VLISSINGEN Autobrand buit (NB: middel-brand) (NB.: grote-brand)  
1303532 BRW Oost-Souburg ( TAS-4532 )
1301586 BRW Oost-Souburg ( Blusgroep )
1301530 BRW Stadsgewest Middelburg/Vlissingen ( Commandant )
1300046 BRW Zeeland ( OvD Meldkamer )
1300041 BRW Zeeland ( Piketcentralist MKA / RAC Middelburg )
1300040 BRW Zeeland ( Piketcentralist MKA / RAC Middelburg )
1300025 BRW Zeeland ( DA-4390 RoGS Noord- en midden Zeeland )
1300021 BRW Zeeland ( DA-4594 HOvD Walcheren-Noordbeveland )
1300020 BRW Zeeland ( RCvD Zeeland )
1300001 BRW Zeeland ( Lichtkrant RAC Middelburg )

--- Einde van code ---


1e melding:  Hierbij liet hij het toontje van de HOvD Walch./N.Bev. horen.

2e melding:  Hier liet hij het toontje van de Commandant SGB horen.

Hier ging het dus goed mee!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie