P2000 / C2000 > P2000 pagers

P2000 pager met spraakmogelijkheid

(1/3) > >>

ScanWeb:
Dag,

ik weet niet of het jullie al via een andere weg bekend is geworden, bij oa. het korps Nijverdal krijgt men volgend jaar P2000 pagers waarop de meldingen nu ook gehoord kunnen worden, ik neem aan dat een robot stemmetje de meldingen voorleest?

Iemand enig idee wat voor merk en type dit zou kunnen zijn?

Mvg

Marcel

Wopper:
Tja het is al zoveel x aangekondigd dat er iets zou komen.

Ik neem aan dat je gelijk hebt, maar voor mij is het nog even  "eerst zien en dan geloven"

frankj:

--- Citaat van: "ScanWeb" ---Dag,

ik weet niet of het jullie al via een andere weg bekend is geworden, bij oa. het korps Nijverdal krijgt men volgend jaar P2000 pagers waarop de meldingen nu ook gehoord kunnen worden, ik neem aan dat een robot stemmetje de meldingen voorleest?

Iemand enig idee wat voor merk en type dit zou kunnen zijn?

Mvg

Marcel
--- Einde van citaat ---

heb ze gezien op IVIC 2007. Het betreft hier een pager van het merk HP. Het type is mij op dit niet bekent maar ik zal het proberen voor je uit te zoeken mits ik de docmentatie nog ergens heb liggen.

vuurvreter63:

--- Citaat van: "frankj" ---heb ze gezien op IVIC 2007. Het betreft hier een pager van het merk HP. Het type is mij op dit niet bekent maar ik zal het proberen voor je uit te zoeken mits ik de docmentatie nog ergens heb liggen.
--- Einde van citaat ---

Met HP bedoel je Hewlett Packard of moet ik hier iets anders bij voorstellen?

SemafoonWinkel:
Voor pocsag bestaan ze al langer, zijn nooit echt een succes geweest.
Waren de Motorola Firestorm III en IV met voorgeprogrammeerde teksten. Hij sprak ook de tijd en datum.

Maar dus niet helemaal "vrije spraak" zoals men nu gaat ontwikkelen voor P2000.

De alarmgeluiden kon je zelf proggen met .wav bestanden. Was wel gaaf.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie