P2000 / C2000 > P2000 pagers

Lederen Hoesje voor Bravo 800?

<< < (15/15)

Pe:

--- Citaat van: "cappie" ---Even een vraag? is er al wat meer bekent aangaande het pagertasje,waar de Calaxy pager in kan gelijk bij de X-stream pager dus MET kunstof houder en welke voorzien is van een riemlus.

gaarne Uw reactie, alvast bedank groet, Henk :)
--- Einde van citaat ---

Hoi, ik stuur je effe een PB.. ;)

vuurvreter63:

--- Citaat van: "Hans Peter" ---
--- Citaat van: "cappie" ---Even een vraag? is er al wat meer bekent aangaande het pagertasje,waar de Calaxy pager in kan gelijk bij de X-stream pager dus MET kunstof houder en welke voorzien is van een riemlus.

gaarne Uw reactie, alvast bedank groet, Henk :)
--- Einde van citaat ---

Hoi, ik stuur je effe een PB.. ;)
--- Einde van citaat ---

Mogen wij het niet weten?, ook hier zijn mensen met belangstelling.

Pe:

--- Citaat van: "vuurvreter63" ---
--- Citaat van: "Hans Peter" ---
--- Citaat van: "cappie" ---Even een vraag? is er al wat meer bekent aangaande het pagertasje,waar de Calaxy pager in kan gelijk bij de X-stream pager dus MET kunstof houder en welke voorzien is van een riemlus.

gaarne Uw reactie, alvast bedank groet, Henk :)
--- Einde van citaat ---

Hoi, ik stuur je effe een PB.. ;)
--- Einde van citaat ---

Mogen wij het niet weten?, ook hier zijn mensen met belangstelling.
--- Einde van citaat ---

Ik heb inmiddels de info dat de infostream tasjes worden gemaakt bij de Buffel in ter Heijden.

De Buffel in ter Heijden heeft mijn vraag naar oa. tasjes waar de plastic holster mee in kan gesteld aan de p2000shop in Diessen waar men dat groter aantallen kan inkopen evt bij genoeg aanvraag, de p200shop heeft mij gevraagd of ik evt wist hoeveel mensen een tasje wilde hebben wat de pager met plastic holster en al in zou passen.

Dus inderdaad reageer maar en begin maar masaal te emailen naar de p2000shop!!!! Dan gaan ze waarscijnlijk iets bedenken en laten ontwerpen.

Want voor 10 man is het veel te duur om iets nieuwe op de markt te brengen!

Mvg Hans Peter

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie