P2000 / C2000 > P2000 pagers

Lederen Hoesje voor Bravo 800?

<< < (2/15) > >>

Pe:

--- Citaat van: "timo" ---
--- Citaat van: "jordnijman" ---De Bravo past opzich wel in het jupitertasje maar is daarvoor eigenlijk iets te groot. Hij past beter in het tasje van de Galaxy alhoewel die iets aan de ruime kant is.
--- Einde van citaat ---

en welke zijn dat dan? ik dacht dat bij de jupiter dat daar de knoppen van de jupiter die vorm in het hoesje zijn verwerkt, en die komen niet overeen met die van de bravo dus dat gaat dan al niet werken. en ik bedoel zo lederen hoesje van de infostream dus waar je pager inclusies riemclip in doet en dan aan je riem hangt
--- Einde van citaat ---

Zo iets zoek ik ook voor de Jupiter Pro 8.6 iets waar de pager recht over end in kan, met holster en al.... ;)

willempie:
Oke maar ik zag gister wel (bij de echte brandweer) dat ze een tasje hadden waar de Galaxy rechtop in kan;)
Het had een beetje dit idee alleen dan kon je hetm niet dichtklikken met een hele 'flap' maar een veel dunner 'iets'.

Remon:
Wellicht met de holster van de oude analoge alarmontvanger?

Pe:

--- Citaat van: "jordnijman" ---Oke maar ik zag gister wel (bij de echte brandweer) dat ze een tasje hadden waar de Galaxy rechtop in kan;)
Het had een beetje dit idee alleen dan kon je hetm niet dichtklikken met een hele 'flap' maar een veel dunner 'iets'.
--- Einde van citaat ---

Meschien is het een holster van een pager van Swissphone, die ook op kpn 3 kunne worden ingesteld.

Meschien eens kijken op de website van callmax? Daar staat een tasje meschien zo als je gezien hebt.(http://www.callmax.nl)

Mvg Hans Peter

willempie:
Ik zie geen tasje staan op die site  :?   kun je misschien vertellen waar een plaatje staat op die site...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie