Auteur Topic: ff voorstellen + vraagjes!  (gelezen 3482 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Ricardox

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
ff voorstellen + vraagjes!
« Gepost op: 4 december 2011, 12:00:48 »
Hallo mijn naam is Ricardo, ik ben 16 Jaartjes Jong! , en woon in Amstelveen, Vlak naast de grens van Amsterdam Amstelland

Ik had een vraagje ik heb 1jaar geleden een P2000 Pager gekocht toen deed hij het nog perfect ontving alles nog maar sins pas ontvangt hij niks meer, En in het menu zie ik iets met Capcodes of zoiets maar ik kan geen 0 invullen alleen maar 1 tot 9 en ik kan geen cijfer veranderen dus als ik een 0 wil op de 4 de cijfer plek lukt dat niet dan plaatst hij gewoon een 4 :S, Maar zowieso hoe kan ik nou eigenlijk weer alles ontvangen hij geeft nu alleen maar berichten testen van pager P2000 is heer vervelend ik wil gewoon weer alles kunnen ontvangen

als ik naar capcodes gaat staat er bij mij Dit   Capcode  Aan/Uit?  - - - - - - - - -   betekent dat dat hij uit staat of?

ik heb een Jupiter pro    P2000

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2372
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: ff voorstellen + vraagjes!
« Reactie #1 Gepost op: 4 december 2011, 12:19:43 »
Hallo mijn naam is Ricardo, ik ben 16 Jaartjes Jong! , en woon in Amstelveen, Vlak naast de grens van Amsterdam Amstelland

Ik had een vraagje ik heb 1jaar geleden een P2000 Pager gekocht toen deed hij het nog perfect ontving alles nog maar sins pas ontvangt hij niks meer, En in het menu zie ik iets met Capcodes of zoiets maar ik kan geen 0 invullen alleen maar 1 tot 9 en ik kan geen cijfer veranderen dus als ik een 0 wil op de 4 de cijfer plek lukt dat niet dan plaatst hij gewoon een 4 :S, Maar zowieso hoe kan ik nou eigenlijk weer alles ontvangen hij geeft nu alleen maar berichten testen van pager P2000 is heer vervelend ik wil gewoon weer alles kunnen ontvangen

als ik naar capcodes gaat staat er bij mij Dit   Capcode  Aan/Uit?  - - - - - - - - -   betekent dat dat hij uit staat of?

ik heb een Jupiter pro    P2000

Richard, ik snap niks van je verhaal.
In het CAP-code menu zie je dan 0, 1 of - staan?

Zet ze allemaal op 1. (0 = uit, 1 = aan, P = prioriteit piep).

Offline PDJ10

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 444
    • Radio Eclips
Re: ff voorstellen + vraagjes!
« Reactie #2 Gepost op: 5 december 2011, 12:11:22 »
Welkom  ;)
DJ op internetstream (www.radioeclips.nl).
Iedere avond live te beluisteren vanaf 18.30 uur - 21.00 uur en op verzoek.

Offline Gaspieper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 371
    • P2000
Re: ff voorstellen + vraagjes!
« Reactie #3 Gepost op: 5 december 2011, 12:30:19 »
Het lijkt als of je pager de weg kwijt is.
Probeer eens met de batterij andersom in de pager alles te reseten.

Lukt dit ook niet dan zul je hem opnieuw moeten programmeren.
Galaxy 8.2 - Jupiter Pro - PreCom P2 (PRC-100R422)
UBC3500XLT / Diamond SRH-789 & SRH-1230 (airband) - bcTools+
AOR AR8200 MKII + CT8200 / Diamond RH-777 & RH-775 & D-150
President SX1020
Tot Straks, HOUDOE.......

Offline Ricardox

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Re: ff voorstellen + vraagjes!
« Reactie #4 Gepost op: 5 december 2011, 16:43:34 »
Kwee niet hoe ik hem opnieuw zou moeten programmeren maar ik zie in capcode menu inderdaad 0, 1 - staan ja dus eigenlijk als ik er naar toe gaa zie ik dit -  en als ik dan een knopje druk komt er een cijfer

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2372
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: ff voorstellen + vraagjes!
« Reactie #5 Gepost op: 5 december 2011, 16:49:11 »
Kwee niet hoe ik hem opnieuw zou moeten programmeren maar ik zie in capcode menu inderdaad 0, 1 - staan ja dus eigenlijk als ik er naar toe gaa zie ik dit -  en als ik dan een knopje druk komt er een cijfer

Alles op 1 zetten, dan ontvang je weer.
Zie ook de handleiding: http://www.semafoonwinkel.nl/download/Gebruikers_handleiding_Jupiter_Pro_v9.1.pdf

Offline Hutch

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1376
Re: ff voorstellen + vraagjes!
« Reactie #6 Gepost op: 6 december 2011, 09:10:18 »
Welkom  ;)