Scannersoftware > Software
Rare dingen met butel ARC-DV1 en de pro versie sinds update scanner
(1/1)
Nick1964:
Ik heb 2 aor-DV1 scanners.
Regelmatig voeg ik bepaalde dingen toe in de software die ik dan save als rsf file.
Later werk ik dan de scanners bij.
Nu doe ik het volgende: Ik stuur de bijgewerkte rsf naar de scanner, dat gaat goed.
Ter controle laad ik dan daarna het geheugen terug om te zien of alles goed is gegaan.
Dat was altijd het geval.
Nu staat echter de output vol met onzin, mismaakte alpha tags, rare waardes en noem maar op.
Het lijkt er op dat de scanner na de update een andere manier van gegevens verstuurt waar de software niet mee om kan gaan.
Als ik via de online AR Data Editor de rsf file in laad staat alles goed.
Dit gebeurt in zowel de standaard als de pro versie van Butel.
Iemand een idee ??
Ook geprobeerd met andere usb kabels en poorten, het resultaat blijft hetzelfde.
Pieter61:
Hallo Nick,
Hier heb ik dat probleem nog niet ontdekt.
Met regelmaat pas ik de banken wat aan en sla ze meteen op als RSF file in Butel.
Daarna pomp ik de aangepaste banken naar de scanner, wat helaas niet zo heel erg rap gaat.
Daarna de juiste scanbanken weer bepalen en gaan met de banaan.
Wel ben ik erachter gekomen dat de VC van Butel wel eens verkeerde info kan krijgen en als hij bv Airo aan het scannen is ik in VC de info van Tetra zie binnenlopen.
Even de scanner uit en aan en dat probleem is ook weer verholpen.
Wel heb ik van diverse problemen/opmerking meding richting Butel gemaakt in de hoop dat er toch een paar aanpassingen komen.
Heb op sommige punten al heel snel een reactie gekregen en dat laat zien dat zij er ook bovenop zitten om de software te verbeteren.
Nick1964:
Het is inderdaad een tijdrovend klusje om eerst alles de scanner in te sturen en dan weer in te laden, dat gaat via de usb kaart echt 1000 keer sneller. Ik heb het idee dat hij het wel goed de scanner in stuurt,maar het teruglezen niet goed gaat, misschien moet ik de scanner eerst aan en uit zetten voor ik terug lees.
Navigatie
[0] Berichtenindex
Naar de volledige versie