Scannersoftware > Software
Aankoop Proscan
lopaz123:
Kan iemand mij vertellen hoe ik Proscan kan aankopen zonder Paypal want dat heb ik niet namelijk.
Ik wil gewoon via Ideal betalen.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Alvast bedankt
Remon:
Het is een Amerikaans bedrijf hè. Dat is net zoiets als naar dat land op vakantie gaan en verwachten dat je "gewoon" met VVV bonnen kan betalen bij Walmart.
lopaz123:
--- Citaat van: Remon op 13 januari 2025, 13:08:50 ---Het is een Amerikaans bedrijf hè. Dat is net zoiets als naar dat land op vakantie gaan en verwachten dat je "gewoon" met VVV bonnen kan betalen bij Walmart.
--- Einde van citaat ---
Ja klopt inderdaad, vindt het wel jammer dat het helaas niet anders kan.
Edwin uit 070:
--- Citaat van: lopaz123 op 13 januari 2025, 09:22:13 ---Kan iemand mij vertellen hoe ik Proscan kan aankopen zonder Paypal want dat heb ik niet namelijk.
Ik wil gewoon via Ideal betalen.
--- Einde van citaat ---
De leverancier bepaalt toch hoe je kan betalen?
Overigens is het een kleine moeite een PayPal account te openen en PayPal is goed betrouwbaar.
Nick1964:
Paypal is betrouwbaar, je kan werken met een soort prepaid tegoed wat je dan zelf op je rekening zet , een creditcard koppelen, je bankkrekening koppelen enz,Paypal heeft me al meerdere keren behoed tegen fraude, je kunt een geschil indienen en als de tegen partij daar niet op reageert krijg je van paypal je centjes terug, ze hebben ook gewoon een Nederlandse helpdesk.
Met ideal ben je gelijk je centjes kwijt.
Je kunt ook tegoed op je rekening zetten, stel een licentie kost 25 euro, dan zet je dat op paypal.
Vergelijk paypal als een tussenstation, de verkoper weet dat hij als de koper niet betaalt, hij het toch krijgt, en andersom.
Als een bedrijf of iemand die een dienst verleent niet via paypal wil handelen moeten er al een zooi alarmbellen gaan rinkelen en koop ik er niets.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie