Auteur Topic: koninginnenacht/dag  (gelezen 10711 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1299
  • Qua Patet Orbis
Re: koninginnenacht/dag
« Reactie #30 Gepost op: 3 mei 2010, 19:11:45 »
Citaat
Misschien moeten de moderators eens correctief en repressief optreden tegen dit soort mensen

Ja laten we het leuk maken, hebben ze op het hulpverleningsforum ook zo'n handje van :(

Offline Hutch

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1376
Re: koninginnenacht/dag
« Reactie #31 Gepost op: 3 mei 2010, 19:13:40 »
Je hebt overal wel iets doeje spijtig niks aan of zwaar verbaal optreden maja of dat dat nu ook leuk is :(

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2149
Re: koninginnenacht/dag
« Reactie #32 Gepost op: 4 mei 2010, 07:56:32 »
Citaat van: "RonAlmere"
Citaat
Misschien moeten de moderators eens correctief en repressief optreden tegen dit soort mensen

Ja laten we het leuk maken, hebben ze op het hulpverleningsforum ook zo'n handje van :(

Het hulpverleningsforum en het brandweerforum gaan daarin inderdaad erg ver. Maar dat komt mijns inziens door het feit dat de meeste moderators daar nog gewoon "kinderen" zijn met een soort van beheersmatige functie. En met die combinatie krijg je irritatie omdat ze juist hun stempel willen drukken . Al bij het minste wordt er gezegd "Ja, genoeg zo. Nu weer on-topic". Ik erger me daar ook enorm aan en ben daarom bijna ook niet meer actief daar.

Aan de andere kant vind ik dat het hier soms geen kwaad kan om mensen aan te spreken en te waarschuwen.

Leen Ansems

  • Gast
Re: koninginnenacht/dag
« Reactie #33 Gepost op: 4 mei 2010, 08:11:48 »
Citaat van: "Daaf"
Aan de andere kant vind ik dat het hier soms geen kwaad kan om mensen aan te spreken en te waarschuwen.

Hoewel eigenlijk helemaal off-topic kan ik dat beamen. Ben ook nog deelnemer aan een ander forum en daar was het de gewoonte dat iedereen elkaar kon uitmaken voor rotte vis en de beheerder en moderatoren dat gewoon toestonden. Nadat ze daarop aangesproken waren, is er toch wel het een en ander veranderd. Iedereen weegt nu zijn woorden en de gezelligheid is terug. Gelukkig hebben we hier moderatoren die op tijd weten in te grijpen en toch ruimdenkend zijn. Remon heeft in dit geval gewaarschuwd en dan moet je niet doorgaan.