Auteur Topic: GAL-A27QR + batterijen  (gelezen 2367 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Mederiacvm

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 3
GAL-A27QR + batterijen
« Gepost op: 29 december 2020, 21:54:32 »
Ik ben in het bezit van een programmeerstation voor onder andere een Galaxy A27. Van deze pager heb ik ook een aantal exemplaren van het model AF-A27P naar wens kunnen programmeren. Nu heb ik ook een pager met modelnummer GAL-A27QR liggen. Als ik deze op het station leg komt die niet, zoals de andere pagers, in de programmeer modus. Wel krijg ik de melding "Be programmed Mode !" maar lezen in de software geeft een foutmelding (Read Error!)
Wat doe ik fout? Is het een kwestie van een onjuiste softwareversie? En waar zou ik dan een correcte softwareversie kunnen vinden? Op de mij bekende bronplaatsen (o.a. cloud van de SemafoonWinkel, de website van Apollo of de website Scannernet) kan ik ze niet vinden. Wellicht zijn er bronnen waar ik geen weet van heb, wie kan mij hierin verder helpen?

Een tweede vraag over de Galaxy pagers: Waar kan ik nieuwe batterijen voor deze pagers vinden?
De batterijtjes die er nu in zitten lopen op hun laatste benen en een reservebatterijtje is ook welkom. Een zoektocht op Google leert dat geen van de webwinkels deze cellen meer beschikbaar heeft.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: GAL-A27QR + batterijen
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2020, 17:56:22 »
Denk dat je voor die versie net weer een andere softwareversie moet hebben, net als je dat voor een 8.2 of 9.0 hebt.
Bij semafoonwinkel heb ik ook al eens software gekocht en die heeft ook wel nieuwe batterijen als het goed is.

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: GAL-A27QR + batterijen
« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2020, 19:11:12 »
Sorry, maar dat mogen wij niet.
Galaxy is alleen voor blauwlicht diensten. Zou het graag leveren, maar kunnen en mogen we niet.
Dat deed iemand die hier stage gelopen heeft en vakantiewerk, uit eigen naam vanuit huis. Die werkt hier niet meer.

Offline cappie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 131
Re: GAL-A27QR + batterijen
« Reactie #3 Gepost op: 31 december 2020, 11:40:13 »
Hoi Mederiacvm,

Bekent probleem batterij voor Galaxy is gewoon weg niet te verkrijgen en ook andere zaken t.b.v de Galaxy pagers zijn voor piet particulier niet te koop, maar probeer het eens met een AAA oplaadbare batterij dat is een klein model van maar 1.2 volt, doch de pager werkt er prima mee, piep is hard zat, trillen ietsjes minder.

Zou moeten werken, wordt gewoon opgeladen als je de pager in de laadmodule zet, het duurt wel langer voordat
het display '' vol '' laat zien natuurlijk en bij het uitnemen geeft de pager aan dat de batterij leeg is, dit kan je gewoon laten voor wat het is.

Probeer het maar pager gaat er niet stuk van, voordeel is dat je AAA batterijen overal kan kopen, want ook met een
niet oplaadbare batterij er in werkt de pager prima, maar....................

 * LET OP !!!!!! indien je een gewone AAA batterij er in doet dan BESLIST!!!!! niet de laad-unit gebruiken ( er zou wel eens rook uit de pager kunnen komen, en dan is -ie echt niet meer bruikbaar.)

Groetjes Cappie

En alvast een veilige jaarwisseling gewenst