Auteur Topic: Gp 360 werkt niet meer na upgrade poging  (gelezen 5261 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Online Marcel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 322
Gp 360 werkt niet meer na upgrade poging
« Gepost op: 21 juni 2008, 13:24:53 »
Wie kan mij helpen??

Ik heb zojuist geprobeerd een gp360 te voorzien van de nieuwste firmware (03.11.02)
Keurig de aanwijzingen opgevolgd (ditmaal was die dus veranderd; normaal hoefde je niet eerst de spanning los te koppelen; maar dat stond er nu dus wel bij)
Maar helaas, bij het inschakelen van de flash knop en het daarna weer aanleggen van de spanning gaat hij heel hard piepen en geeft hij aan: test 2 failed.
Ik durf het eigenlijk niet aan om deze porto te gaan verpesten, dus daarom eerst advies vragen hier op het forum...

Wat heb ik(?) fout gedaan maar vooral wat ga ik er weer aan doen?

Is er iemand die wat goede tips voor me heeft??

(heb software genoeg hier liggen incl. diverse flash versies; ook de labversies dus als het ddarmee te doen is hoor ik het graag)

Hij reageert nog wel op het uitlezen van de info vanuit de flash software


Alvast bedankt!!!
AR-DV10, UBCD3600XLT, DP4801 (1xVHF, 1x UHF), Airspoy SDR, eigenlijk teveel om op te noemen ;)

Online Marcel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 322
Re: Gp 360 werkt niet meer na upgrade poging
« Reactie #1 Gepost op: 6 juli 2008, 09:32:11 »
Is er echt niet iemand hier die mij (desnoods tegen betaling) kan helpen?

Marcel
AR-DV10, UBCD3600XLT, DP4801 (1xVHF, 1x UHF), Airspoy SDR, eigenlijk teveel om op te noemen ;)

Offline Wopper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 858
Re: Gp 360 werkt niet meer na upgrade poging
« Reactie #2 Gepost op: 6 juli 2008, 14:29:44 »
Tja ik heb dat ook wel eens meerder malen gehad, je moet dan de lab tool hebben van motorola waar je los flash files kunt selecteren. (ik heb die niet meer zie ik zojuist) en daar laadt je dan een file en dan hou je je hand op de speaker (of je moet tegen herrie kunnen ;-) ) en dan flash je hem gewoon.

Offline EdSki

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 168
Re: Gp 360 werkt niet meer na upgrade poging
« Reactie #3 Gepost op: 21 juli 2008, 22:16:01 »
Is nog wel te herstellen met een nieuwe flash, laat hem nu alle parameters in de radio overschrijven en dan zou het klaar moeten zijn. Als je niet een back-up van de radio instellingen hebt zou je hem opnieuw moeten (laten) afregelen.


Ed

Offline qwerty

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
Re: Gp 360 werkt niet meer na upgrade poging
« Reactie #4 Gepost op: 15 oktober 2008, 08:04:37 »
pak een andere gp3.. die het wel doet, trick de software door deze uit te lezen en vervolgens na het omschakelen naar flach mode de defecte gp3.. aan te sluiten.
Maak de batterij los voor 5 sec. (niet de on/of schakelaar gebruiken) en druk direct (zonder op een toon te wachten) op enter na dat je de batterij weer vast klikt.