Auteur Topic: Kennisgeving voorgenomen openbaarmaking gegevens vergunninghouders portofonie,  (gelezen 9247 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Tom-

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 473
ik denk dat de frequenties ook wel enigszins te herleiden zijn.
gebruikers staan niet op alfabetische volgorde, maar ogenschijnlijk op frequentiegebruik gerangschikt.

Aangezien er in de lijst gebruikers met Smartnet en MPT1327 voorkomen vraag ik me af hoe up-to-date de lijst en/of het AT is.

Staan dingen tussen die al jaren uit de lucht zijn inderdaad. Kan natuurlijk dat de vergunning nog bestaat.

Offline Mose

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 470
  • Rotterdam
Ben ook benieuwd hoe recent deze lijst is. Als ik zo snel kijk staat er voor het Erasmus MC niets onder de categorie 'trunking' vermeld, terwijl men al best een hele tijd een Cap+-netwerkje gebruikt. Het besloten TETRA-netwerk van Diergaarde Blijdorp--dat zover ik me kan herinneren later in gebruik genomen werd--staat er dan weer wel in. Bijzonder.

Heel consequent qua benaming van de gebruikte techniek is het lijstje trouwens ook niet. 'TETRA', 'Tetra', 'tetra', 'TETRA TDMA' en 'Tetra-25' lijken me hetzelfde. 'Capacity Plus', 'DMR Capaccity Plus' [sic], 'dmr Capacity Plus', 'DMR CAP plus', 'DMR Tier II Cap.Plus', enz. idem. Bij Slagharen staat alleen 'DMR Trunking', hoewel daar volgens het forum Cap+ (lees: pseudotrunking) gebruikt wordt, in tegenstelling tot Tier III (lees: 'echte' trunking). Wij snappen natuurlijk wat bedoeld wordt, maar ik had van een nationale telecomregulator wel een wat nettere en makkelijker werkbare administratie verwacht.
Met vriendelijke groet,

Mose (Spreek uit 'Moos' ;))