P2000 / C2000 > 24. Zuid-Limburg

Discussie P2000 Brandweer regio Zuid-Limburg

(1/131) > >>

The Scanman:
Op verzoek van Hunter dan maar in een nieuw draadje:

Vandaag Vrijdag 5 July 2003 :

[1004981] Limburg : test 4981

[1005004] Limburg : Brandweer Vaals, slaap lekker

Er waren vast meer maar dat is wat ik in Leeuwarden mee heb gekregen.

Groeten,

Jim

Pager:
We moeten natuurlijk wel afwachten of dit de echte code`s zijn of dat dit nog test code`s zijn.

Aanvulling:

[1005999] proefalarm Brandweer Brunssum
[1004904] test spoed
[1004983] test alarm

Ik heb de codes tussen 4900 en 5000 verwijderd. Dit omdat het lijstje anders wel erg groot werd. Het waren ongeveer 100 codes. Met als tekst steeds: tekst. Ik plaats alleen nog caps als er bv een korpsnaam vermeld wordt. Dit omdat we anders weer een nieuw lijntje limburg kunnen maken.

André

Breur:
Ik denk zelf dat dit de echte codes zijn.
Komende week zou men beginnen met het alarmeren via P2000.
Ik heb ook alle codes bijgehouden wat ik heb ontvangen hier.Zijn er teveel om hier te posten, als iemand ze wil hebben dan mail me maar ff.

The Scanman:
Hartelijk bedankt Andre,de meeste van dit lijstje had ik nog niet.
Dan blijkt wel weer wat ik gemist heb,even een lage druk gebied in de buurt en mijn ontvangst is weg.

Jim

Hunter:

--- Citaat van: "The Scanman" ---even een lage druk gebied in de buurt en mijn ontvangst is weg.
--- Einde van citaat ---

Huh, dat heeft niets met elkaar te maken. Een hogedrukgebied is al niet de direkte oorzaak van een verbeterde ontvangst, en een lagedrukgebied mag de ontvangst al helemaal niet verslechteren.

Even voor alle duidelijkheid. Het weer speelt zich af in de atmosfeer. Het al dan niet reflecteren van radiosignalen gebeurt in andere luchtlagen.

Het "hangt wel vaak samen", maar mag niet als oorzaak worden bestempeld.

Groeten, Peter.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie