Auteur Topic: Volume-instellingen AirNav ACARS Decoder  (gelezen 2344 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1986
Volume-instellingen AirNav ACARS Decoder
« Gepost op: 28 juni 2005, 22:45:22 »
Ik ben sinds vanavond aan het "spelen" met AirNav ACARS Decoder in combinatie met AirNav Suite 4.

Wat mij opvalt in de AirNav ACARS Decoder en de geluidsinstellingen (van Windows) is dat ik zowel de "schuif" van het opnamepaneeltje en het afspeelpaneeltje moet openzetten/selecteren om het signaalmetertje in AirNav ACARS Decoder te laten bewegen.

Demp ik de line-ingang van het afspeel mengpaneeltje in Windows( of als ik de schuif omlaag zet), dan valt de signaalmeter stil in de hoek, andersom ook met het opname mengpaneeltje, dus ze moeten echt allebei opengeschoven/aangezet zijn.

Nadeel is nu natuurlijk dat ik continu het geluid door de speakers van de computer hoor, speakers uitzetten is een optie, maar dan kan ik de geluidskaart nergens anders voor gebruiken. (muziek luisteren bv.)

Weet iemand (gebruiker van deze software) of dit zo hoort, of wat ik eventueel fout doe? Dan hoor ik dat graag, alvast dank daarvoor!

Groeten,

Remon

PS: De gebruikte geluidskaart is een Creative Audigy 2 ZS

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1986
Re: Volume-instellingen AirNav ACARS Decoder
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2005, 21:04:42 »
Inmiddels ben ik erachter dat er een klein menuutje (geavanceerde besturing) in het geluidspaneeltje van Windows/Creative zat verborgen, in dat menuutje kan ik kiezen voor "Opnemen zonder geluidsweergave", en met die instelling kan ik dus kiezen om het geluid via de line-ingang naar de speakers te dempen terwijl AirNav ACARS Decoder gewoon zijn werk blijft doen.