Informatie / Mededelingen > Scannerforum mededelingen

Het plaatsen van foto's

<< < (2/4) > >>

Hunter:

--- Citaat van: opabert op 21 november 2018, 09:44:54 ---€ 11.50 p/m
--- Einde van citaat ---

Dat is 138 euro per jaar. Wie gaat dat betalen? Het verleden heeft ons echter geleerd dat er vaak overmatig gebruik van wordt gemaakt en we dan na een paar jaar opnieuw met een probleem zitten. Goed, tijden veranderen en opslag wordt relatief goedkoper, maar dergelijke online opslag (om WeTransfer maar als voorbeeld te noemen) hadden we 10, 15 jaar geleden ook niet. Het wordt dus makkelijker om zaken extern op te slaan, waarom zouden we daar dan als forum in moeten investeren?

Simonn:

--- Citaat van: opabert op 21 november 2018, 09:44:54 ---Gratis SSL
--- Einde van citaat ---

En je dan een LE certificaatje aanbieden. Zo kan ik het ook  ;D

ernieek:
Hoi Hunter,

Misbruik van plaatjes is heel envoudig tegen te gaan via een .htaccess file.

Ik heb een redelijk forum waarop plaatjes geupload kunnen worden, en misbruik is niet mogelijk :)

gr erwin

Hunter:

--- Citaat van: ernieek op 22 november 2018, 13:56:09 ---Misbruik van plaatjes is heel envoudig tegen te gaan via een .htaccess file.
Ik heb een redelijk forum waarop plaatjes geupload kunnen worden, en misbruik is niet mogelijk :)
--- Einde van citaat ---

Ik weet eerlijk gezegd niet exact waar je nu op reageert, had ik het over misbruik van plaatjes? :)

ernieek:
"Het verleden heeft ons echter geleerd dat er vaak overmatig gebruik van wordt gemaakt "

Dacht je hiermee bedoelde dat er overmatig plaatjes geupload warden en niet aleen dan op het forum gebruikt worden :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie