Auteur Topic: galaxy programmeren  (gelezen 13543 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: galaxy programmeren
« Reactie #15 Gepost op: 5 maart 2020, 22:23:10 »
Vraagje over woordfilter.
Heb hem nu op mijn plaatsnaam staan.
Kan ik daar ook nog een woord achter zetten?
In noordoost Gelderland word bij reanimatie gealarmeerd op Reanimatie Plaatsnaam.
Als ik dat dan zo instel gaat die dan ook alleen af bij die combinatie of gaat die dan ook af bij alleen reanimatie of alleen de plaatsnaam?
of is het helemaal niet mogelijk wat ik vraag?  :P

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: galaxy programmeren
« Reactie #16 Gepost op: 6 maart 2020, 14:32:40 »
Gaat dan alleen bij combinatie Reanimatie Plaatsnaam

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: galaxy programmeren
« Reactie #17 Gepost op: 6 maart 2020, 19:38:56 »
Thanx voor het antwoord!

Waar ik ook nog benieuwd naar ben... ::) als je de capcode met filter aan zet en het toontje van de capcode op 00000000 zet gaat die dus alleen af met woordfilter.. maar blijven de meldingen dan wel “stil” binnen komen? (Als het filtersoftware niet voorkomt) Dat die dus in het scherm blijft staan? En een alert gaat geven als die niet gelezen wordt?

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: galaxy programmeren
« Reactie #18 Gepost op: 6 maart 2020, 20:33:04 »
2 Mogelijkheden:
Geluid CAP i.d.d. op 0.
Filter match as priority aanvinken.
Geluid filter op een toontje.
Melding verschijnt bovenin beeld, zonder geluid wanneer het filterwoord er niet inzit.
Met filterwoord heb je een alert.

Ik zou het anders doen:
Maildrop, eventueel met korte piep.
Melding zonder filter verschijnt op 2e regel, eventueel met korte piep, open klikken om te lezen.
Bewaart er max 5.
Voordeel is dat je bovenste regel zuiver/leger blijft.

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: galaxy programmeren
« Reactie #19 Gepost op: 9 maart 2020, 19:03:39 »
bedankt voor je uitleg.
Dan lijkt het mij idd de beste optie om maildrop te gaan gebruiken.
Als ik bepaalde capcodes op maildrop zet, kan ik deze dan nog wel aan en uitzetten in het capcode menu?
En is het toontje van maildrop dan ook te wijzigen buiten programmeerset om?
Ik heb namelijk de brandweerkorpsen in de pager staan en die gaan zelden dus mogen altijd af gaan.
De heli en de ambulances komen hier zelden in het dorp dus de overige meldingen zijn niet altijd relevant en hoef ik dus niet te krijgen.
Alleen de Ambulance wijzigt nog wel eens welke er staat dus is dat dan nog wel apart in te stellen of die in maildrop staat of niet?
wazig verhaal maar hoop dat het duidelijk is ::) ;D

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: galaxy programmeren
« Reactie #20 Gepost op: 9 maart 2020, 20:20:37 »
bedankt voor je uitleg.
Dan lijkt het mij idd de beste optie om maildrop te gaan gebruiken.
Als ik bepaalde capcodes op maildrop zet, kan ik deze dan nog wel aan en uitzetten in het capcode menu? Yep
En is het toontje van maildrop dan ook te wijzigen buiten programmeerset om? Nope
Ik heb namelijk de brandweerkorpsen in de pager staan en die gaan zelden dus mogen altijd af gaan.
De heli en de ambulances komen hier zelden in het dorp dus de overige meldingen zijn niet altijd relevant en hoef ik dus niet te krijgen.
Alleen de Ambulance wijzigt nog wel eens welke er staat dus is dat dan nog wel apart in te stellen of die in maildrop staat of niet? Nope, monitorcode erin zetten als die er is
wazig verhaal maar hoop dat het duidelijk is ::) ;D Yep ,eigenlijk verkeerde pager voor de toepassing, Informer kan hiermee beter overweg

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: galaxy programmeren
« Reactie #21 Gepost op: 18 mei 2020, 11:15:58 »
Nog even een nieuw vraagje.
Is het ook in te stellen dat je het tekstlabel in de galaxy 9.0 handmatig kan wijzigen ? Heb het dus over het label van de capcode.
Als ik het handprogrammeer gedeelte opstart in de Pager kan ik nu alleen de capcode en de alarmtoon aanpassen. Is het via programmeerset dus in te stellen dat je ook het label kan wijzigen ?

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: galaxy programmeren
« Reactie #22 Gepost op: 18 mei 2020, 11:17:43 »
Nog even een nieuw vraagje.
Is het ook in te stellen dat je het tekstlabel in de galaxy 9.0 handmatig kan wijzigen ? Heb het dus over het label van de capcode.
Als ik het handprogrammeer gedeelte opstart in de Pager kan ik nu alleen de capcode en de alarmtoon aanpassen. Is het via programmeerset dus in te stellen dat je ook het label kan wijzigen ?

Jazeker, manual aanvinken in tabblad

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: galaxy programmeren
« Reactie #23 Gepost op: 18 mei 2020, 11:44:12 »
Top thanx voor je snelle reactie!