Auteur Topic: weinig animo  (gelezen 4006 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline jan uit nieuwegein

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 39
weinig animo
« Gepost op: 25 november 2010, 20:30:57 »
hallo ik ben jan uit nieuwegein en lid sinds 18 oktober 2010 ik ben lid geworden
om te proberen om de scanner waar niet veel meer te horen is weer een beetje leuk te maken, ik heb jaren lang  de boeken van johan en klove gekocht maar ja alles verandert iedere keer!
dus deze forum via internet is ideaal !
ik heb zelf al een aantal frequenties door gegeven niet veel bijzonders maar alle kleine beetjes helpen
maar de reacties zijn 0,0 en als ze komen zijn ze van de zelfde paar mensen,beetje jammer
met vr groet jan uit nieuwegein

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4890
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: weinig animo
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2010, 06:49:17 »
Dat is bij meer forums het geval helaas. Er zijn echer wel veel kijkers.
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Leen Ansems

  • Gast
Re: weinig animo
« Reactie #2 Gepost op: 26 november 2010, 11:00:27 »
Citaat van: "jan uit nieuwegein"
ik heb zelf al een aantal frequenties door gegeven niet veel bijzonders maar alle kleine beetjes helpen maar de reacties zijn 0,0 en als ze komen zijn ze van de zelfde paar mensen,beetje jammer

Daar moet je niet boos over zijn. Als mensen niks laten weten, valt het hier op dit forum meestal wel in goede aarde. Pas als ze het er niet mee eens zijn, komt er commentaar. Laat je niet weerhouden om gevonden frequenties en vermoedelijke gebruikers te melden. Als het al bekend is, hoor je dat wel. Vergeet niet dat er een hele riks mensen dit forum volgen en zelf geen lid zijn, maar wel van de hobby genieten. Kijk af en toe maar eens voor de grap onderaan de pagina hoeveel bezoekers dit forum volgen. :wink:  Voor hun doe je het ook.

Offline jan uit nieuwegein

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 39
Re: weinig animo
« Reactie #3 Gepost op: 26 november 2010, 18:33:17 »
bedankt voor jullie reactie ik ben  niet boos maar ik vindt het jammer er zijn steeds minder scanner luisteraars,laten we met het kleine clubje wat overblijft elkaar zoveel mogelijk helpen
met vr groet jan :D

Leen Ansems

  • Gast
Re: weinig animo
« Reactie #4 Gepost op: 26 november 2010, 19:50:25 »
Citaat van: "jan uit nieuwegein"
bedankt voor jullie reactie ik ben  niet boos maar ik vindt het jammer er zijn steeds minder scanner luisteraars,laten we met het kleine clubje wat overblijft elkaar zoveel mogelijk helpen
met vr groet jan :D

Nou ,ik sta toch elke keer weer verbaasd hoeveel mensen toch met de wintermaanden een scanner vinden in een hoek, afstoffen en kijken of er nog wat geluid uitkomt. :wink: Heeft misschien ook met de tijd van het jaar te maken: het volgen van meldingen op rijm op 5 december was altijd iets bijzonders, maar helaas voorbij.

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4890
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: weinig animo
« Reactie #5 Gepost op: 27 november 2010, 06:57:17 »
Leen, dat gebeurt nog steeds, maar dan bijvoorbeeld in de luchtvaart. ;) Er zweeft hier ergens een link rond naar een opname van een gesprek van een KLM (?) toestel op Schiphol die alles op rijm doet. Vanaf de toren t/m uiteindelijk ergens de verkeersleiding. Heel leuk!
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland