Frequenties > Landelijk

Frequenties landelijk in gebruik

(1/5) > >>

Johan Beck:
Per 18 december 2016 zullen wijzigingen en/of vermeldingen van nieuwe of oude frequenties worden bijgeschreven en/of aangepast in de Frequentie Database.

De Frequentie Database is nu snel te vinden via de link Frequentie bovenaan het Scannerforum (http://frequentiedatabase.tk/).

Doel is komende periode de Frequentie Database bij te werken waar dit nodig is. De verouderde pdf lijstjes worden afgevoerd.

Wijzigingen en/of vermeldingen van nieuwe of oude frequenties graag vermelden in deze rubriek of de sub-boards Per Provincie.

Met deze wijziging kunnen we de Frequentie Database als referentie gaan gebruiken.

denven:
Ik weet niet of ik dat hier moet vragen of bij Frequenties per provincie..

maar: (landelijk)
455.75000 TQ 250,3 Securitas
455.81000 TQ 151,4 Securitas
455.89000 Securitas

Wie hoort hier regelmatig wat op van Securitas?

jomaco:
Zal wel porto gebruik zijn, dus alleen lokaal te horen.
Securitas gebruikt al enkele jaren geen landelijk porto netwerk meer, uitsluitend GSM en PDA (Data).

Denk dat bijna alles wat je hoort BHV netwerkjes zullen zijn, incidenteel gebruik.

hamateur:
Hier in 't Gooi een paar frequenties gehoord.
Welliswaar (vermoedelijk) regionaal, maar uit welke regio het komt weet ik niet. (Goede antenne op het dak)

444.1375 TQ 97.4  Locatie onbekend.  Vermoedelijk transport / verwerking bouwafval.
444.7875 TQ 82.5  Locatie onbekend.  Ondanks veel luisteren nog steeds geen idee wat ze doen. Ook 's avonds communicatie gehoord.

Johan Beck:
Ik denk dat jij 21.4 MHz te hoog zit te luisteren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie