P2000 / C2000 > 15. Haaglanden

Discussie Voertuigen Brandweer Haaglanden

(1/18) > >>

Hunter:
Hallo,

Onlangs heb ik wat informatie ontvangen omtrent de nieuwe roepnummers van de brandweer Haaglanden. Ik heb er even algemeen overzicht van gemaakt als PDF. Mocht de informatie nog veranderen dan zal hij uiteraard geupdate worden.

Wanneer een en ander in moet gaan zou ik echt niet durven zeggen, velen bij de brandweer en zelfs op de AC weten nog van helemaal niets, dus OF het kan nog een tijdje duren, OF men wordt er ineens van de ene op de andere dag mee geconfronteerd, ook dat schijnt niets bijzonders te zijn <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

http://www.gsm-antennes.nl/P2000/15-Haa ... landen.pdf

Groeten, Peter.

Johan Beck:
Kazerne Duinstraat zit vlak om de hoek, ik zal de nummers op de aldaar gestalde voertuigen in de gaten houden.

Erik:
Ik zie af en toe nieuwe capcodes voorbij komen.
Heeft dat met die nieuwe voertuignummers te maken ??

Hunter:

--- Citaat van: "Erik" ---Ik zie af en toe nieuwe capcodes voorbij komen.
Heeft dat met die nieuwe voertuignummers te maken ??
--- Einde van citaat ---

Onmogelijk. Althans, dit verhaal van de nieuwe roepnummers is nog heel erg prematuur, binnen de brandweer zijn er nog weinigen die er vanaf weten, laat staan dat er nu al codes gaan veranderen. Voor zover er uberhaupt codes gaan veranderen, dat verband is mij namelijk niet echt duidelijk...

Groeten, Peter.

gerrit de Bruin:
Dit is niet alleen bij Haaglanden, deze roepnummers gaan landelijk ingevoerd worden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie