Auteur Topic: RET  (gelezen 2466 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Ary-B

  • Gast
RET
« Gepost op: 6 augustus 2007, 16:12:21 »
Hallo,

In de diverse lijsten wordt code 3E11 gekoppeld aan RET Ridderkerk. Is dit officieel? Ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen want RET rijdt niet op Ridderkerk. Dat is Connexxion gebied. IJsselmonde lijkt me logischer want daar rijdt RET wel en het grenst bijna aan Riderkerk.

Gr, Ary

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21713
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: RET
« Reactie #1 Gepost op: 6 augustus 2007, 16:26:51 »
Ik denk niet dat een zenderlokatie bepalend kan zijn of een vervoerder daar wel of niet rijdt. Hier in IJmuiden heeft jarenlang een Telerailzender gestaan terwijl er al sinds 1983 geen trein meer rijdt. Vanaf die toenmalige zenderlokatie was er gewoon een goede dekking op de lijn Driehuis-Haarlem. En zo zal de zender Ridderkerk misschien een goede dekking geven voor IJsselmonde en Bolnes. Vergeet ook niet dat er op het Zuidplein ook nog een zender staat.

Ary-B

  • Gast
Re: RET
« Reactie #2 Gepost op: 6 augustus 2007, 18:39:52 »
Citaat van: "Johan Beck"
Ik denk niet dat een zenderlokatie bepalend kan zijn of een vervoerder daar wel of niet rijdt.

Daar heb je gelijk in

Gr, Ary

Offline Rrruut

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 282
Re: RET
« Reactie #3 Gepost op: 6 augustus 2007, 19:30:35 »
Het is nog niet echt openbaar, maar in 2009 gaan ze de tram doortrekken van Beverwaard naar Ridderkerk.... ;)

Offline Peter

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 150
Re: RET
« Reactie #4 Gepost op: 7 augustus 2007, 08:43:02 »
Citaat van: "Ruut Bol"
Het is nog niet echt openbaar, maar in 2009 gaan ze de tram doortrekken van Beverwaard naar Ridderkerk.... ;)

De zendmast bestrijkt ook een deel van Rotterdam zuid (Ijsselmonde,Beverwaard) zoals eerder opgemerkt,dus de zendlocatie kan wel kloppen.