P2000 / C2000 > C2000

Wat na c2000?

<< < (3/6) > >>

Daaf:

--- Citaat ---Ik denk dat Agentschap Telecom de vergunning intrekt voor de brandweer om die frequenties nog te mogen gebruiken. Voor opleidingen lijken mij analoge portofoons ook niet echt geschikt dan omdat C2000 portofoons toch wel iets anders werken
--- Einde van citaat ---

Verschil ? Je hebt het zelf ervaren Johannes. Knijpen en prrrrrrrraten maar....  ;)
Hier werkt de jeugdbrandweer al met C2000 en is de JB spuit, 733, al voorzien van een MTM700-tje...

Hunter:

--- Citaat van: "brw martijn" ---Maar de porto's zullen operationeel verdwijnen, misschien iets voor de jeugd brandweer of voor opleidingen en oefenen. Hoewel dit ook op den duur over gaat op c2000
--- Einde van citaat ---

Die portofoons kunnen ze niet zomaar bewaren, ze zouden dan gebruik maken van frequenties waar ze geen gebruik meer van mogen maken. De frequenties van de hulpdiensten zullen straks beschikbaar komen voor andere doeleinden. De brandweer zou dan een piraat zijn :)

Groeten, Peter.

satse:

--- Citaat van: "brw martijn" ---misschien iets voor de jeugd brandweer of voor opleidingen en oefenen. Hoewel dit ook op den duur over gaat op c2000
--- Einde van citaat ---

Bij ons is het juist andersom. We oefenen nu met C2000 porto's in DMO (bv. oefenkanaal 1). En "in het echt" werken we nog met rood/geel/blauw/wit. Maar dat zal wel snel veranderen.

Groet,

Satse

ScanMe:

--- Citaat van: "satse" ---Bij ons is het juist andersom. We oefenen nu met C2000 porto's in DMO (bv. oefenkanaal 1). En "in het echt" werken we nog met rood/geel/blauw/wit. Maar dat zal wel snel veranderen.
--- Einde van citaat ---

Dat verschilt dan denk ik per korps, in BDN gebruiken ze voor onderlingvekeer DMO, of in ieder geval niet rood/geel/blauw/wit..
Beetje gaar..

--- Citaat van: "satse" ---Groet,

Satse
--- Einde van citaat ---

Joris  :)

kevin27:
In Utrecht en omstreken werken een aantal korpsen nog op de kleuren kanalen zoals Houten Vianen Zeist de Bilt

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie