Auteur Topic: programeren Kenwood tk8360-E  (gelezen 5354 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline 2NB99POI

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
programeren Kenwood tk8360-E
« Gepost op: 24 februari 2021, 10:30:16 »
Geachte lezer(s),

ik heb een kenwood TK-8360-E uhf.

ik heb hier een kabel (usb multi kabel voor meerdere apparaten) bij maar de kpg-135D software blijft aangeven dat ik de com poorten moet blijven checken en de aansluitingen. o.i.d. (vraag naar afb voor info)

Is er iemand die mij hiermee een handje kan helpen.
Zo ja dan ben ik allen die mij verder zouden kunnen helpen enorm erkentelijk.

Online Marcel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 320
Re: programeren Kenwood tk8360-E
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2021, 16:45:21 »
Voor deze radio heb je inderdaad de KPG-135D nodig; welke versie gebruik je daarvoor? (de laatste versie is V2.21).
Normaal gebruik je daar de kabel KPG-46 voor (een kabel die in de microfoonaansluiting gaat)
Ik weet niet waar je de software vandaan hebt, maar kijk eens naar je serienummer ervan die je hebt ingegeven; een E in het serienummer is de goede; mocht er een K in staan is die niet voor Europa.... misschien dat je daar fout gaat??

En als je in de software naar de compoort-settings gaat, zie je daar dan 1of meerdere die je kunt selecteren?

Geachte lezer(s),

ik heb een kenwood TK-8360-E uhf.

ik heb hier een kabel (usb multi kabel voor meerdere apparaten) bij maar de kpg-135D software blijft aangeven dat ik de com poorten moet blijven checken en de aansluitingen. o.i.d. (vraag naar afb voor info)

Is er iemand die mij hiermee een handje kan helpen.
Zo ja dan ben ik allen die mij verder zouden kunnen helpen enorm erkentelijk.
AR-DV10, UBCD3600XLT, DP4801 (1xVHF, 1x UHF), Airspoy SDR, eigenlijk teveel om op te noemen ;)