Frequenties > Overige

Frequenties Belgie

(1/2) > >>

Ron 01:
Hallo luistervrienden,
Als oud-scanner luisteraar in het zuiden van Noord-Brabant vraag ik me het volgende af:
In Nederland is er nog best veel om naar te luisteren, maar aan de grensstreek of erover, België dus is er heel weinig informatie beschikbaar over dingen die met de scanner te beluisteren zijn.
Ik doe zelf mijn best om frequenties te scoren maar dat valt niet mee. Ik heb er enkele van "de lijn" een vervoersmaatschappij en soms hoor ik ook 100 nog  en enkele vliegvelden maar als ik op internet zoek vind ik niets.
Klopt het dat alles nu digitaal is? Of komt het omdat scanners in BE verboden zijn?
Of ligt het aan mij en kijk ik er gewoon overheen (wat ook kan  ;D)
Mvg Ron

tom:
in belgie is de scanner inderdaad grijz gebied ik luister ook voornamelijk de lijn maar de portofoon kanalen zit bij mij ook in de scanner evenals de tour kanalen.
wij belgen gooien onze freqenties niet open op het internet spijtig genoeg.
ik woont in belgie in de buurt van leuven.

Henk Voortwijs:
http://frequentiedatabase.nl/

Ron 01:
Met zo'n antwoord kun je dus niks  :(
Ik heb voor de zekerheid Antwerpen, Turnhout, en nog wat plaatsen ingevoerd en kom dan niet verder.
Graag reacties waar we wèl iets mee kunnen.

Henk Voortwijs:

--- Citaat van: Ron 01 op 13 november 2020, 14:49:51 ---Met zo'n antwoord kun je dus niks  :(
Ik heb voor de zekerheid Antwerpen, Turnhout, en nog wat plaatsen ingevoerd en kom dan niet verder.
Graag reacties waar we wèl iets mee kunnen.
--- Einde van citaat ---

Antwerpen, Brugge, Brussel, Gent, Turnhout, Belgie. BIj allemaal krijg ik frequenties te zien. Waar ben je naar op zoek dan?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie