P2000 / C2000 > C2000

migratie spraaknetwerk c2000

<< < (20/21) > >>

Hans013:
Waarom zelf een netwerk met alle ellende in de lucht houden als er bedrijven zijn die daar bewezen goed in zijn?

Valt het netwerk een keer uit, dat zal je voor lief moeten nemen. Dat doet het nu ook en zelfs in de analoge tijd kwam dat voor.

Remon:
Mijn mening (als die er toe doet): men laat voor veel geld een Tetra netwerk bouwen door Motorola. Na meer dan 15 jaar is dit netwerk op en men laat deze vernieuwen voor de goedkoopste optie (Hytera). Goedkoop is duurkoop en dat merken ze ook. Nu gooien ze de handdoek in de ring en besluiten ze al na een paar maanden dat ze over moeten op een PTT systeem over 4G. Alsof dit het heilige graal is wat geen (opstart)problemen zou kennen. Het verbaasd mij niets als ze weer een paar miljard verbrassen voordat er überhaupt iets goed functioneert.

Bernt:
Volgens mij is dit nog steeds een backup systeem... Er worden al PTT apps gebruikt als backup. Nu willen ze zelfs iets.

r0n.:

--- Citaat van: Remon op 28 juli 2020, 11:41:09 ---men laat voor veel geld een Tetra netwerk bouwen door Motorola. Na meer dan 15 jaar is dit netwerk op en men laat deze vernieuwen voor de goedkoopste optie (Hytera).
--- Einde van citaat ---

Het netwerk is gebouwd door KH en KPN met een gemeenschappelijke b.v.
Het erge vind ik, dat er geen gebruik is gemaakt van de ervaring en kennis van de vorige makers/installateurs, waardoor ze nu opnieuw het wiel moeten uitvinden  :'(

WH521:

--- Citaat van: Bernt op 28 juli 2020, 12:41:29 ---Volgens mij is dit nog steeds een backup systeem... Er worden al PTT apps gebruikt als backup. Nu willen ze zelfs iets.
--- Einde van citaat ---

Dat zijn ook de geluiden die ik opvang. Nu is het iedere regio/meldkamer voor zichzelf.. met het LMO word het landelijk gelijk getrokken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie