P2000 / C2000 > C2000

migratie spraaknetwerk c2000

<< < (3/21) > >>

Discriminator:
Ehh, nee.  ;D

Bedoel je dit document?

Tom-:
Noot: Ik heb niet veel kennis van het netwerk.

Wat is er nu vervangen? De zenders (=zend/ontvangers natuurlijk)? En wat doen die zenders? Want ik neem aan dat de "radiobediening" in de meldkamer ziet op welke zender een portofoon/mobilofoon aangemeld is, zodat vanuit daar bepaald wordt welke zenders er aangestuurd moeten worden bij een gespreksgroep? (Correct?) Wat doet een zender nog meer, dat de overschakeling synchroon moet gebeuren?

opabert:
wat tussen 420 - 421 ?

Remon:
Apart ja, C2000 MNC's.

Ook pulserende signalen in de 390-400 band:

Mose:
Interessant dat het netwerk nu anders lijkt te werken. Het lijkt (vanuit hier) alsof op elke mast alleen de carrier met het MCCH op slot 1 (controlekanaal) nog continu aanstaat. De andere carriers op de masten--zonder MCCH-data (die voorheen ook continu aanstonden)--lijken nu alleen bij gebruik aan te gaan en dan inderdaad te pulseren. Ik heb de TETRA-normencollectie van ETSI nooit helemaal bestudeerd maar de SDR#-plugin geeft aan het het om 'half slot' signalen gaat. Misschien dat alleen op het time slot dat in gebruik is wordt uitgezonden in plaats van op alle vier. Dat zou het pulseren verklaren. Datzelfde zie je ook vaak bij DMR Tier I portofoons, die maar één time slot van de twee gebruiken en dus maar de helft van de tijd daadwerkelijk aan het zenden zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie