P2000 / C2000 > C2000

kamer vragen over nieuwe c2000

<< < (2/3) > >>

opabert:
info

https://tweakers.net/nieuws/159852/minister-onderzoekt-haalbaarheid-c2000-vervanger-op-basis-van-mobiel-breedband.html

r0n.:
Jammer dat hij 2 grote denk-fouten maakt (mijn mening).
Je wilt de nationale veiligheid (het OOV) toch niet bij een particulier netwerk onderbrengen?
Gaat dat bedrijf stuk, dan heb je niets meer.......
Daarnaast zit er ook een stuk internet in die netwerken, daarmee maak je het afhankelijk van iets dat makkelijk te saboteren is.
Hopelijk komt e.e.a. nog op zijn pootjes terecht en worden wij op de hoogte gehouden..........

Discriminator:

--- Citaat van: r0n. op 25 februari 2020, 09:57:39 ---Je wilt de nationale veiligheid (het OOV) toch niet bij een particulier netwerk onderbrengen?
--- Einde van citaat ---

Een van de drie pijlers van 5G is uRLLC (Ultra-reliable and low-latency communications). De verwachting is dat er verticals gaan ontstaan, waarbij het communicatiedeel als een soort halffabrikaat onderdeel is van een end-to-end-oplossing. Ik kan me voorstellen dat de overheid een vertical optuigt om de opvolger van C2000 te realiseren.

r0n.:

--- Citaat van: Discriminator op 25 februari 2020, 10:18:08 ---
--- Citaat van: r0n. op 25 februari 2020, 09:57:39 ---Je wilt de nationale veiligheid (het OOV) toch niet bij een particulier netwerk onderbrengen?
--- Einde van citaat ---

<KNIP>
Ik kan me voorstellen dat de overheid een vertical optuigt om de opvolger van C2000 te realiseren.
--- Einde van citaat ---

Dan is het dus geen particulier netwerk, maar eigendom (en beheer / onderhoud) van de overheid.
e.e.a. mag dan ook niet aangestuurd worden via internet, om dezelfde reden.
Dat is zoals ik het zie.........

Discriminator:

--- Citaat van: r0n. op 25 februari 2020, 10:35:02 ---Dan is het dus geen particulier netwerk, maar eigendom (en beheer / onderhoud) van de overheid.
--- Einde van citaat ---

Het radionetwerk is dan van een mobiele operator.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie