P2000 / C2000 > C2000

Bijzondere C2000 opstellingen

<< < (2/6) > >>

JohanV:
Die staan er al JAAAAAAAAAAAAAAAAAREN gewoon analoog, zijn blijven staan of vergeten weg te halen........
Of ze wachten tot de ijzerpijs omhoog gaat.....

Hunter:

--- Citaat van: JohanV op 25 oktober 2011, 20:28:06 ---Die staan er al JAAAAAAAAAAAAAAAAAREN gewoon analoog, zijn blijven staan of vergeten weg te halen........
Of ze wachten tot de ijzerpijs omhoog gaat.....
--- Einde van citaat ---

Analoog?? Die antennes? Wel erg toevallig dat het exact dezelfde antennes als P en C2000 zijn :)

PA0DOM:

--- Citaat van: Hunter op 25 oktober 2011, 20:34:01 ---
--- Citaat van: JohanV op 25 oktober 2011, 20:28:06 ---Die staan er al JAAAAAAAAAAAAAAAAAREN gewoon analoog, zijn blijven staan of vergeten weg te halen........
Of ze wachten tot de ijzerpijs omhoog gaat.....
--- Einde van citaat ---

Analoog?? Die antennes? Wel erg toevallig dat het exact dezelfde antennes als P en C2000 zijn :)
--- Einde van citaat ---

Nee joh. Ze wachten gewoon op terug gaan naar analoog.:-)
Christa

sebastiaan:
Inderdaad stonden deze er in het analoge tijd perk er ook al.

Hunter:

--- Citaat van: sebastiaan op 13 november 2011, 19:30:39 ---Inderdaad stonden deze er in het analoge tijd perk er ook al.
--- Einde van citaat ---

Sorry, maar ik ben nog steeds niet overtuigd. Hoe lang stonden ze er dan al? Het lijkt me erg logisch dat C2000 al gebouwd was toen analoog nog draaide. Daarnaast ken ik maar weinig analoge antennes die nog steeds staan, alles is in principe afgebroken. De lengte van de antennes komt overeen met die van C en P2000, dus als het geen C2000 is, wat is het dan? Analoog is een te ruim begrip, dus noem aub frequenties :)

Er lopen op dit forum aardig wat mensen rond die beroepshalve te maken hebben gehad met analoge netwerken van de hulpdiensten (waaronder ik) en ik ben heel erg benieuwd of iemand weet waar dit soort antennes voor analoog voor gebruikt zouden kunnen worden? Niet dat een antenne bepalend is voor analoog of digitaal, maar de "analoge" antennes zagen er toch echt heel anders uit.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie